Hallo bokkers,We krijgen binnekort een boxer pup het is een teefje. foto's komen nog erop ze is gestroomd en heeft veel wit als aftekening.weten jullie nog een leuke naam voor een stoere boxerpup?
Die gestroomde lijkt zo erg op onze boxer , die heet edor,Maar met welke letter moet het beginnen? Want hij heeft toch ook een stamboom of niet?
Diesel is inderdaad erg leuk!Ik vind Zara altijd wel leuk. Had vroeger een uitlaatboxertje en zij heette zo.Daisy vind ik ook wel mooi.
bedankt diesel is wel leuk alleen veel honden heten zo.ze komen uit kamperveen en er zijn nog veel pups te koop
Ehm nog even nagedacht..:-Zara-Daisy-Lizzy-Sam/Sem (mie?)-Emma (meer een gewone naam)-Suus/Suzie-Lara-Taraehmm
onze hond heet ELMO, vinden we nog steeds een vrolijke grappige naam, en lekker kort wat makkelijk is!gr Bianca en ELMO
hmmm, goedemorgen...lees eroverheen, het moest een meisjes naam zijn , sorry, elmo is meer een jongensnaam misschien..........
haah ik vind elmo wel schattig leuke hond trouwens. maakt mij niet zo veel uit of het een meisjes of jongensnaam is als het maar geen boy is ofzo