Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_Paard schreef:en trouwens als het zielig is worden ze tog niet verkocht of heb ik dat fout? het is trouwens een klein dwerg konijntje van 5 maanden oud mischien is hij er wel te jong voor?
xxxvagoxxx schreef:
5 maanden mag nog helemaal geen gras eten trouwens!
Tenzij je hem dood wilt hebben.
xxxvagoxxx schreef:
5 maanden mag nog helemaal geen gras eten trouwens!
Tenzij je hem dood wilt hebben.
Kimmie_Paard schreef:Ik heb zo'n riempje voor mijn konijn.. kan die lekker mee naar het bos:) alleen het probleem is als ik hem om wil doen gaat tie bijten..
verder vind ie het wel heel leuk.. als ik maar met hem mee loop en hij niet met mij.. dat wil zeggen dat ik soms een uur lang rondjes aan het lopen ben.. als ik hem mee wil laten lopen waar ik heen wil gaat tie op zijn kont zitten en komt ie niet meer vooruit.. of hij gaat hij er tegen vechten.. ik heb dat ding pas 3 x gebruikt maar wil graag weten ofdat jullie tips hebben ofdat ik er beter mee kan stoppen wil hem geen pijn doen en ik do ehet ook alleen als hij het zelf leuk vind.. veel mensen zeggen dat zo'n riempje zielig is vinden jullie dat ook? ik zie wel aan hem dat hij het leuk vind(zolang ik achter zijn kont aan loop) en ik weet ook wel dat konijnen geen honden zijn maar toch