Ik heb normaal dierenkliniek middenwaard, maar mn puppy heeft nu zn pootje gebroken, en moet alleen in een bench verder word er niks aan gedaan.
Nu wil ik dus graag een second opinion halen ergens, maar weet niet zo goed waar. 't Ossenhoofd ga ik niet meer heen, wegens paar slechte ervaringen daar..
´t Ossehoofd heb ik Stage gelopen en ik vondt eht een goede praktijk .. maar .. alleen .. Diederik Os... ( de baas).. is minder .. die heb je waarschijnlijk dna wel gehad...
Dat klopt.. En dat vind ik dus echt de grootste kl**tzak die er loopt..
Ik ben daar voor de laatste keer met mn ratje geweest om in te laten slapen (meerdere tumoren), hij ging voor het eerst toen in slapen met gas narcose, dus ik vroeg hoe dat in zn werk ging. Kreeg ik het antwoord: als je niet vertrouwd op mijn kunde moet je ergens anders heen gaan Dus ik zo oke geef maar dan, toen ging ie dus met mn rat in het euthenasiebakje de dierenartsen praktijk doorrennen dat ik mn beestje niet meer terug kreeg ... Vervolgens mijn vriend erachteraan rennen omdat ik het beestje dus terug wilde.. Heeft ie hem toen toch in laten slapen, was echt ontzettend boos, ben nooit meer heen geweest
Maar de rest van het personeel is super! Hij heeft idd wel meer ruzies emt euthanasie .... God.. echt hoor! maar verders is hij wel goed.. hier in Alkmaar zit ook een goede De Oase heet ie.. meot me konijntje morgen heen voor der tanden te laten knippen ben ook zeer tevreden over hun!
In Bergen bij De Kapberg ! Dierenarts Duijser. Beetje apart type maar zo ontzettend kundig. Winkel heeft geen rontgen apparatuur dat vind ik een nadeel. (ik ga daar wel heen voor mijn entingen).