Dat was schrikken!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mywayzidane

Dat was schrikken!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 12:58

het is alweer twee dagen geleden maar ik vind het wl leuk om het jullie te vertellen. Wij wonen in een beneden woning en slapen dus gelijk vloers. Nu heeft mijn buurman heel veel 'zwerf' katten die hij bijna geen eten geeft dus doe ik het maar met als gevolg dat die katten (lees min. 7) altijd bij ons zitten waar ik niks om geef. Alleen is het enige nadeel dat er van de week weer een hele dikke tussen zat en na een paar dagen had ze haar gewone 'figuur' weer terug .
Wij hebben elke dag ons slaap kamerraam open maar wel met een hor er tegen zodat ze er niet in konden.

Nu wilde ik zaterdag heel enthousiast opstaan en hoorde ik onder mijn bed een latje eruit springen maar ik dacht dat doe ik vanavond wel goed! Dus ik die avond op bed gaan liggen en toen dacht ik aan dat latje. wilde het gaan maken en tilde mijn matras op en ja jullie voelen het al aankomen lagen er drie jonge katjes onder mijn bed en moeder poes was negerns te vinden. Die had ze natuurlijk binnen gelegd omdat het bij ons de hele dag regende.
Gelukkig werkt een vriendin van mij bij zwerfkat.com dus die had ik mar snel gebeld wat ik moets doen. Die avond heb ik ze een beetje water kunnen geven en in een mandje gedaan (van onze eigen kat even voor de duidelijkheid deze is gesteriliseerd) met een knuffel dat fungeerde als 'moeder' poes. De volgende dag zat gelukkig moeder poes op ze te wachten. en heb ik ze snel herenigd. Maar de volgende keer als ik het raam de hele tijd open heb zou ik eerst onder mijn bed kijken voor ik weer voor zo'n verrassing kom te staan.

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:02

haha en wat heb je nu met de jonge katjes gedaan en de moeder zijn die nu gewoon in huis of heb je de jonge katjes buiten gelegd???

More

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:05

Haha wat leuk zeg
ga je ze houden?

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 13:07

Ze zijn achter moeder aan gelopen en ik denk dat ze buiten zijn misschien bij de buurman in de schuur want, die staat altijd open. En ik kon moederpoes niet mee in huis nemen want die is 'wild' en die springt dan tegen de raam omhoog (is niks gewend).

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 13:09

nee want, ze waren pas 8 tot 14 dagen oud er was er pas 1 met z'n oogjes open en 1 met een oog open en een dicht en 1 die had ze allebei nog dicht.

Moosje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:25

Leuke verrassing!
Kan me voorstellen dat je schrok, wie verwacht er nou zoiets!
Weet je al wat je er mee gaat doen? Houden of wegdoen?

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 14:29

Ze zitten alweer bij de moeder en die zouden later net als de andere poezen (lees stuk of 7) bij de buurman buiten leven en ik geef ze extra eten.

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:04

Hooh daar kan ik niet tegen he

Mensen met zoveel katten en maar laten fokken die handel.

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 15:32

Nou het is geen handel en ik heb geen contact met mijn buurman omdat ik het ook zielig vind voor die poesjes vandaar dat ik ze ook eten geef. Maar ik kan ze moeilijk allemaal in huis nemen dan slopen ze de boel.

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:42

Dat snap ik.. Maar ik vind dat mensen hun beesten in deze gevallen moeten castreren of steriliseren...

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:47

helemaal mee eens er is al een overschot aan katten in nederland gewoon helpen die beesten dan hebben we daar geen last meer van...

ok klinkt heel bot maar anders hebben we straks 3 keer zoveel katten in nederland als mensen....

Navidad

Re: Dat was schrikken!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:23

Hey suus!! dat is lang geleden. hoe is het nu met je? en met my way?

We houden nog even contackt, aangezien ik nog vaak in de buurt ben gaan we een keer stappen op het stratum ofzo

gr. wes (denk aan jelle en aan van vuuren!)