Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:Je gaat maar een week op vakantie, ga je in NL? en hoe ziet je voerschema er uit? heb je niet een buurvrouw die af en toe eens de bakjes kan vullen en de kattenbak wil scheppen?
Persoonlijk ben ik ook niet zo kapot van pensions, het brengt toch wel wat stress met zich mee en zeker als je katten gewend zijn aan buitenspelen. Als je ze thuis kunt laten zou ik het zeker doen.
Ik ga ook een week op vakantie (met mn paard) en mijn katten zijn gewend de hele dag een bak met harde brokjes te hebben staan, ik zet een extra kattenbak neer en een grotere voerbak en kom 2 x tussendoor naar huis om ze zelf te verzorgen. Misschien kun jij dat ook zo regelen?
mandy101 schreef:Misschien een idee dat je moeder op het huis en de katten past dat ze dus tijdelijk als jullie op vak. zijn daar logeerd hoeft ze niet zo'n eind te reizen
cissy schreef:dan eten ze maar een weekje geen vlees savondsen zet je een schaal met brokjes neer en vraagt een kennis (of je moeder) om 2 x in die week te gaan kijken, dan is het probleem toch opgelost?
en anders maar even op je tanden bijten en toch naar een pension?
cissy schreef:kunnen ze niet bij je moeder logeren?
Citaat:Cissy je zit op bokt dus neem ik aan dat je een dierenliefhebster bent maar dit kan echt niet! Dat vind ik gewoon aan hun lot over laten. Dan liever in een pension. Wordt er tenminste elke dag op ze gelet. Kunnen ze gewoon hun bakje vlees krijgen 's avonds en is er elke dag vers water.
lindsey schreef:cissy schreef:dan eten ze maar een weekje geen vlees savondsen zet je een schaal met brokjes neer en vraagt een kennis (of je moeder) om 2 x in die week te gaan kijken, dan is het probleem toch opgelost?
en anders maar even op je tanden bijten en toch naar een pension?
Cissy je zit op bokt dus neem ik aan dat je een dierenliefhebster bent maar dit kan echt niet! Dat vind ik gewoon aan hun lot over laten. Dan liever in een pension. Wordt er tenminste elke dag op ze gelet. Kunnen ze gewoon hun bakje vlees krijgen 's avonds en is er elke dag vers water.
Kies je voor oppas dan zou ik er toch wel voor zorgen dat er elke dag iemand bij je katten komt kijken. Hooguit 1 dag overslaan.
Zelf heb ik wel eens voor oppas gezorgd en zijn ze ook wel in pension geweest. Bij een pension voelde ik me toch geruster omdat mijn oppas wel een dierenliefhebber was maar geen ervaring met katten had.
Maar allebei de oplossingen kunnen prima werken mits je maar vertrouwen hebt in het pension of in de oppas.