poes met koi karper

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FreeFly

poes met koi karper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 18:13

kom ik smiddags met een een vriendin gezellig een btoerhammetje eten
zegt me moeder oja ik moet nog iets vertellen de poes (Simmie) heeft een koi karper gevangen wij ahhh máár hij leefde nog! in een bak water zwom die nog goed rond op wat wondjes na was hij gezond langs alle deuren geweest, ja heeft u toevallig een vijver, ja? met van die grote vissen.. nee?.. jammer.. trrinng volgende huis nou ja leverde niet veel op toen hebben we hem bij een man in de vijver mogen plenzen zwemt (hopelijk) weer vrolijk rond!
me moeder daht eerst onee wat zielig een KLEIN vogeltje nou.. eerder een GROOT visje!!

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:32

HAHAHA.
Gelukkig leeft hij nog, en hopelijk heeft hij geen pijn. Maar ach, dat is de natuur hè.
Vooral dat aanbellen vind ik wel grappig.

Uppojono

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:36

Oooh stomme poes.. Heb je hem uitgelegd dat die geen onschuldige visjes meer mag vangen..?

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:12

die zal wel gemist worden bij de eigenaars
sommige koi's zijn echt duur...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:15

neee heb je 'm echt bij iemand in de vijver gedaan?? Had een kennis van mij ook gedaan en z'n hele vijver werd troebel.. Koikarpers zijn goed in rommel maken.. Maar wel een grappig verhaal!

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:18

Haha, inderdaad net zoals Uppojono zegt, heb je wel ff toegesproken dat ie dat nóóit meer mag doen!
Foei poes!

haha, oeps , volgensmij zijn koi-karpers erg duur vaak..

imd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:19

Haha, ik kwam vanmorgen buiten, zat onze poes op het nieuwe tafelkleed z'n muisje te verwerken.. Dus ik naar binnen: Mam, de poes heeft een muis.. "Oh, wat goed!" En hij zit m op te eten op je nieuwe tafelklees "nee hè?! Rotkat"

tjady

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:20

haha, jaja je heb je poes gewoon opgeleid om dure vissen te stelen. slim hoor.

grapje hoor!

Gewoon een leuk verhaal. Volgende keer mag hij wel in mijn vijver.

Marye78

Re: poes met koi karper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:31

die man zal wel blij zijn dan, want Koi's zijn erg prijzig! weet niet hoe groot die was maar die hele grote kosten al snel paar 1000!

mandy101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:32

haha
mijn vorige poes kwam een keer met een hele rookworst aan zetten had ze bij de buren gestolen

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:43

Onze poes werd er van beschuldigd dat ie de goudvissen bij de buren uit de vijver ving. Zelf hebben we ook een vijver en dan gaat ze op het randje zitten en water drinken. Visjes vangen, neeh, .. dat doet ie van ons echt niet. Vogels muizen en in d'r jonge jaren wel eens een konijntje, maar visjes, kwee het niet hoor. De buren hebben ons nooit echte bewijzen kunnen laten zien. Bij ons uit de vijver zijn wel twee (de enige twee dus) steuren verdwenen. De ene vond ik nog levend in de tuin terug. Die heeft een halve dag in de badkuip rondgezwommen voor hij toch dood ging. De andere is helemaal weg, foetsie, plijte. Wie dat gedaan heeft weet ik ook niet. Misschien toch een poes??? Uit de kleine vijverbak zijn twee goudvissen gehaald. Daarna waren de overblijvers een stuk schrikachtiger. Ik heb geen bewijzen, maar er zat steeds een andere kat uit de buurt bij de vijver.............

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:11

tjady schreef:
haha, jaja je heb je poes gewoon opgeleid om dure vissen te stelen. slim hoor.

grapje hoor!

Gewoon een leuk verhaal. Volgende keer mag hij wel in mijn vijver.

Ja, idd! Ik vind het eigenlijk wel een grappig verhaal

FreeFly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 09:07

hoop niet dat hij die vijver nu ontdekt heeft
ik ben langs alle huisjes geweest niemand had een vijver