Ik weet niet of het hier goed staat anders moet het maar even verplaats worden.
Ik heb een hond van bijna 10 jaar, maar een maandje geleden ongeveer gaf ze steeds over als ze gegeten had, Dat kan dachten we zal wel een griepje zijn dus gaven wij haar bouillon en brood want brokken moest ze niets van weten. na een tijdje ging dat goed en gingen we het weer proberen met brokken dat at ze ook weer. En het leek alsof ze weer beter was, niets was minder waar. volgende morgen lag het er alweer uit 3x. Vorige week zijn we naar de dierenarts geweest en die stelde medicijnen voor om haar maag rustig te houden. We zijn nu bezig met ''zacht'' voer. Brood met zemelen en frolic ze eet het wel maar alles wat ze eet komt er net zo hard weer uit. met het gevolg dat ze steeds magerder wordt ik vind het zo zielig. gaat bijna al een maand zo. en toch zijn we al in die maand 5 of 6x naar de dierenarts geweest maar kon niets vinden, nou is mijn vraag wie heeft dit meer meegemaakt? en wat kan ik hieraan doen zodat ze toch gaat eten maar het er niet uit gooit. Alles wat we doen brood, bouillon,soep, bonzo vlees , vis ze gooit het er net zo hard weer uit. Weten echt geen raad meer..
Hoop dat jullie me kunnen helpen...
Laatst bijgewerkt door Karin op 16-05-06 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt