Pyhton eetfoto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Pyhton eetfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 22:22

Zo trots dat m'n tapijtpython weer at ik moest er gewoon foto's van maken en deze vol trots aan de wereld toonbaar maken

July is een tapijtpyhton van nu ongeveer anderhalf jaar oud en bij de 1 meter lang.

Afbeelding
Vasthouden

Afbeelding
De andere kant van de muis

Afbeelding
Ja hij eet ondersteboven, dat doet hij vaker en dat vind ie leuk ofzo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Prachtige foto vind ik zelf, met z'n reflectie en al, lijkt wel of er ene waterval tussen zit...niets is minder waar, ik moet de ruitjes weereens oppoetsen

Afbeelding

Afbeelding

Geen opmerkingen als gadverdamme etc etc...die hoef ik niet te hebben, in de titel staat duidelijk dat het eetfoto's zijn dus als je het vies vind kijk je maar niet, niemand die je dwingt

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:25

Vind het altijd zo interessant om te zien hoe slangen hun prooi opeten. Mooi beest!

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:25

Iehh; vind slangen zulke enge beesten.
Beest ziet er wel mooi uit, mooie kleuren ook.

Tja; dat eten zie ik eigenlijk niet zoveel van; misschien dat ik daar ergens ook wel blij mee ben.

Hoezo at ie eigenlijk niet meer?

Nannes

Re: Pyhton eetfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:26

Eet hij nou een muis? Die is dan ook groot in verhouding met hem, of zie ik het nou verkeert?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:27

Altijd bijzonder hoe een slang zijn bek zover kan open krijgen. Ik kan amper een tennisbal en zij een rat.
Vind slangen, vooral wurg erg interessant.

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:28

intressant om te zien maar niks voor mij slangen,brrrr vind ze maar eng.

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:29

ik ben blij dat het mijn hamstertje niet was...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:30

Wat is er erg aan? Jij eet toch ook wel vlees. Waarom zou een hamster of rat dan zielig zijn?

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 22:30

hij was denk ik met vervroegde rammadan ik heb geen idee waarom hij niet meer at, hij is ongeveer anderhalve maand geleden verhuisd en denk dat dat de oorzaak was. maar nu(dankzij een handige tip van onley) heeft hij het levenslicht weer gezien en alweer gegeten.
hij is nog niet zo heel groot...denk dat z'n kop slechts anderhalf-twee centimeter groot is...de muis lijkt dan groot in verhouding

malouuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:30

leuke/interessante foto´s!

prachtige dieren vind ik!

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 22:32

meeste mensen vinden het bruut omdat ik de muisjes zelf kweek ze dus liefdevol behandel en voer elke avond en ze dan zo'n einde geef, maar ja ik weet dat de muizen het goed hebben gehad en dat het een hele snelle dood is.
ik heb er nog steeds moeite mee maar ja de slangen willen ook eten en ik sta er gewoon niet te veel bij stil, anders kan ik ze beter weg doen

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:32

oow, hihi, ik zat me echt zo'n mega ding voor te stellen

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 22:40

neeee hij is klein hoor z'n vriendinnetje is al wel anderhalve meter groot...en mijn twee slangen die ik naar serpo moest doen zijn respectievelijk 2,5 en 2,3 meter

malouuu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:43

Woogy schreef:
meeste mensen vinden het bruut omdat ik de muisjes zelf kweek ze dus liefdevol behandel en voer elke avond en ze dan zo'n einde geef, maar ja ik weet dat de muizen het goed hebben gehad en dat het een hele snelle dood is.
ik heb er nog steeds moeite mee maar ja de slangen willen ook eten en ik sta er gewoon niet te veel bij stil, anders kan ik ze beter weg doen

zet je ze trouwens levend in het hok?
ben geinterreseerd

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 06:42

ja ik zet ze er gewoon bij in, blijven de slangen actief en het is goed voor de mentale gezondheid(alleen niet zo voor de mijne )

M_en_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:56

mijn vriend en ik die geven onze slang ook levende muizen
wij verzorgen ze ook heel goed ide muizen en kweeken ze ook zelf alleen ben benieuwed wanneeer de muizen nu ens jongen gaan krijgen
en zitten jou mannen muizen altijd bij de vrouwtjes in?
en en de slang van ons die wurgt hem ook
persoonlijk vind ik het ergens wel zielig maar aan de andere kant vind ik het een heel mooi gezicht hoe hij het ook zo naar binnen werkt

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:03

Ze zijn niet echt duidelijk.

Wel aparte foto's .. zegmaar Dat ie dat gewoon in een keer op eet joh, hihi.

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:20

nielsd schreef:
Wat is er erg aan? Jij eet toch ook wel vlees. Waarom zou een hamster of rat dan zielig zijn?

Ik niet moet ik je zeggen

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:22

Woogy schreef:

Is dit een wurgslang of niet?

PS, heb je trouwens nog meer slangen, ik zag dacht ik laatst nog een topic met foto's van een etende slang, maar die was geloof ik kleiner

sax89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:24

mooi beestje, maar vraagje is ie ook een beetje tam of kun je eralleen naar kijken....

arinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:25

die foto dattie ondersteboven eet is leuk
ook al heb ik verder niets met slangen

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 23:01

het is ene wurgslang, ik heb er vijf, een koppel van deze, een koningspython, een russische rattenslang, en een korenslang. alle vijf wurgslangen. zijn allemaal super tam, haal ze zo uit de bak neem ze op schoot alles.
Ik had eerst m'n vrouwtjes steeds apart preventief voor babyeten, maar ik heb nu muisjes bij elkaar zitten die elkaar mogen en elkaars baby's verzorgen, kortom heb nu gewoon drie-vier vrouwen per man in de bakken zitten en haal de jongen eraf als ze ongeveer 3 en halve week oud zijn, dan zet ik ze in een andere bak(mannen vrouwen gescheiden) en laat ik ze nog wat uitgroeien

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:57

Iehhhhh.. ik vind slangen altijd héééél eng
Ik snap ook niet echt wat er leuk aan is als huisdier ? wat kun je dr mee Maar agh .. zo heeft ieder wat anders

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:00

ik vind slangen hele mooie beesten maar echt super eng.. kijk liever op foto's naar ze dan in het echt

maar mag ik vragen wat je eigenlijk doet met slangen? wat kan je er allemaal mee laat ik het zo vragen, aardig bedoelt hoor ben gewoon nieuwsgierig hou je ze ook vast? ben je niet bang dat er 1 ontsnapt of dat je gebeten word?

vind het wel super schattig dat je slang op de kop eet haha.. ziet er heel schattig uit. Je slang heeft ook een super mooie kleur joh..

succes verder met je slangen en het fokken van muisjes.. *arme dieren* maar net wat je zegt je geeft ze een goed leven, in het wild is het nog erger, hebben ze geen goed leven en worden ze zo opgegeten!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:05

Echt de natuur!

Mooie om te zien.
Heb met dit soort foto's ook geen problemen, vind het juist onwijs interesant.