www.hondtraining.com , ervaringen ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Antheya

www.hondtraining.com , ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 21:41

Ik zag deze site en wat daar stond, kwam precies overeen met mijn hond .. [ met uitzondering van een paar dingen ]
En wat er gezegt wordt dat het resultaat is, zou ik zo graag voor elkaar willen krijgen. Maar de tekst ziet er een beetje tell sell achtig uit, zo erg 'reclame-achtig' dus ik twijfel... Heeft iemand hier ervaringen mee ? Want ik ben erg benieuwd, en zou het eigenlijk wel willen aanschaffen..

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:51

ik zou zeggen, NEEM DAN GEWOON EEN GOEDE cursus.
zo'n site kan van alles zeggen, maar je moet maar net weten of het goed is.

ikzelf zou zoiets NIET doen. en nee geen ervaringen mee.
wij hebben gewoon hondencursussen gedaan, werkt VEEEEEL beter

Casca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:01

Ik zou ook naar een kynologenclub gaan... Iedere hond is weer anders, er bestaat helaas geen vaste manier waarop je allen honden kunt trainen. Een trainer weet veel manieren en kan op het karakter van je hond inspelen en fouten van jou zien. Dat is nog het belangrijkste, jij kunt boos op je hond worden maar misschien geeft jij een onbewust signaal, iemand die er veel ervaring mee heeft kan je er dan mee helpen/ erop wijzen.

Antheya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 22:02

@ Ketaki : Nee, dat weet je niet. Als je dit nog niet gedaan hebt kan je niet weten of een cursus beter is. Ik wil geen verhaaltjes dat internet zo onvoorspelbaar is, ik wil gewoon weten of er iemand ervaring heeft. Want het feit dat je binnen 30 dagen garantie hebt wil toch zeggen dat ze er vertrouwen in hebben.

Antheya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 22:03

Ik kan [ om bepaalde redenen die ik niet op internet wil zetten ] niet naar een trainer/cursus , daarom was ik hier zo in geïnteresseerd..

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:11

Casca schreef:
Ik zou ook naar een kynologenclub gaan... Iedere hond is weer anders, er bestaat helaas geen vaste manier waarop je allen honden kunt trainen. Een trainer weet veel manieren en kan op het karakter van je hond inspelen en fouten van jou zien. Dat is nog het belangrijkste, jij kunt boos op je hond worden maar misschien geeft jij een onbewust signaal, iemand die er veel ervaring mee heeft kan je er dan mee helpen/ erop wijzen.

hier ben ik het mee eens.
er zijn anders misschien ook veel mensen in je buurt die ervaring hebben met zo'n honden training. vraag hun eens.

(niet gemeen bedoeld hoor, en je hoeft je ook niet te veronderschuldigen voor het feit dat je geen cursussen kunt doen)

Antheya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 22:19

Ik begrijp jullie punt, maar de reden waarom ik training wil hebben voor mijn hond is de algemene/simpele reden ; hij denkt dat hij de baas is [ van de 'roedel' ] .. Dus geen apart probleem.. Aangezien ik absoluut geen ervaring heb in hondentraining en ik niet naar een cursus kan is dit mijn enige mogelijkheid..
Dus nogmaals, zijn er mensen die met een gelijksoortige site ervaringen hebben ?

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 23:35

Lache..... ) Maar je krijgt je geld terug zegtie dus waarom probeer je het niet en hou ons op de hoogte?

Mistic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:39

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel even op google gezocht naar Erik Mulder. De meningen/evaringen zijn nogal verdeeld.
Hij schijnt zelf op een aantal fora actief te zijn. Ik zou dus zeggen zoek zelf wat meer informatie, neem eventueel contact met hem persoonlijk op en vorm daar je mening uit.

Lysette

Re: www.hondtraining.com , ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 15:16

Het komt behoorlijk vreemd op mij over allemaal. De hond en zijn gedrag en dat van de baas objectief bekijken is zó belangrijk voor je een training op gaat zetten....

Antheya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 15:17

Ik heb het er vanavond met iemand anders even over, of diegene misschien ideeën heeft voor mij hond, en anders ga ik het gewoon proberen. Dan hou ik jullie op de hoogte..