Mijn vader is nog een beetje met de opvoeding aan het puzzelen (Ik sliep vanochtend, dhele nacht wakker geweest door Benthe) Had haar bijv. in de bench opgesloten 
Ik heb geen ervaring maar volg alles volgens de boekjes.. Lijkt me beter,
Citaat:
Om 11 uur lag ze op apegape en ik ook, dus rond kwart voor twaalf laatste rondje gemaakt.
In de bench gedaan en gaan slapen. Benthe heeft twee uur lang non stop lopen piepen, na 2 uur werd ze stil. Sliep niet, liep gewoon stilletjes met haar pootje te spelen. Om 3 uur heb ik haar weer naar beneden genomen. Ze heeft gepoept en geplast en is daarna de bench weer ingegaan. 5 minuten gepiept en in slaapgevallen. Om half 7 werd ze wakker en heeft ze weer alles gedaan buiten. Het valt me op dat ze redelijk zindelijk is. 2 plasjes binnen het eerste uurtje en een hoopje maar de rest van de tijd dat ze hier is is ze droog gebleven. Ze wil zelfs niet naar binnen voor ze alles heeft gedaan.
Ervaringen van afgelopen nacht. Twijfelde of ik het goed deed maar kreeg op het lbrador forum te horen van wel. Moeilijk hoor..
Ze is vandaag vaak uitgeweest, na het eten slapen en spelen. Ze krijgt praatjes! Het is een heel dominante pup, tegen over andere honden, nog heel onbezonnen.
foto's