Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Wat ik dus niet snap is, dat je de DA niet hebt gevraagd om een einde aan het lijden te maken, en ipv daarvan hebt zitten kijken hoe ze dood ging. Sowieso horen giftige planten niet in de buurt van dieren, ook niet als je denkt dat je ze er ver genoeg bij vandaan houdt.
Heel sneu van Trix. Ik hoop voor Bea dat jullie ervan hebben geleerd.
kellynijntje schreef:wat erg zeg, krijgt bea nog een vriend(innet)je?
Cassidy schreef:Wat ik dus niet snap is, dat je de DA niet hebt gevraagd om een einde aan het lijden te maken, en ipv daarvan hebt zitten kijken hoe ze dood ging. Sowieso horen giftige planten niet in de buurt van dieren, ook niet als je denkt dat je ze er ver genoeg bij vandaan houdt.
Heel sneu van Trix. Ik hoop voor Bea dat jullie ervan hebben geleerd.
Hannette schreef:DA gaf aan dat de kans groot was dat ze het wel haalde.
We hebben veel vaker geiten gehad, dus niet denken dat we onervaren zijn
Cassidy schreef:Hannette schreef:DA gaf aan dat de kans groot was dat ze het wel haalde.
We hebben veel vaker geiten gehad, dus niet denken dat we onervaren zijn
Jullie zijn zo ervaren dat jullie eerst allerlei mensen om advies vragen voordat je in de telefoon klimt om de (de DA? EEN DA!) DA te bellen. Wat een toeval dat jullie de DA tegenkwamen....Wat hadden jullie gedaan als je hem niet was tegengekomen? Alsnog binnen gaan koffiedrinken? Of hoort dat ook bij de ervaring: een dier in nood zonder bijstand te laten creperen?