Dan moet ik echt aan dr koppie zeuren en erbij blijven en dan eet ze het op. Nu staat dr bak ook nog vol van 8 uur vanochtend...en nu komt ze dr niet eens naar toe als ik dr roep! Weet iemand misschien waar dit door kan komen? Alvast bedankt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan moet ik echt aan dr koppie zeuren en erbij blijven en dan eet ze het op. Nu staat dr bak ook nog vol van 8 uur vanochtend...en nu komt ze dr niet eens naar toe als ik dr roep! Weet iemand misschien waar dit door kan komen? Alvast bedankt
Dat wel. Warm water kan ik wel proberen, bouillon niet ze heeft zware voedselallergie

. 
babyboo schreef:Ze drinkt heel goedDat wel. Warm water kan ik wel proberen, bouillon niet ze heeft zware voedselallergie

babyboo schreef:Ze is overal allergisch voor. Ze heeft hypo allergeen voer en alleen dat mag ze. Als ze 1 ding anders krijgt zit ik hier met eeen doodzieke hond die dr hele buik en pootjes open heeft liggen. Misschien kan jij je dat niet voorstellen maar het is gewoon zo.
babyboo schreef:
Misser, dat zou goed kunnen maarja als ze niks anders mag moet ze het er toch mee doen
, maar bedoel ermee dat dat de oorzaak zou kunnen zijn en dat het dus niet iets ernstigs hoeft te zijn.