Wie zitten met een dillema; Hond wel of niet mee op vakantie.
Het zit zo, onze hond word in Juli 11 jaar. Hij zou dan mee gaan naar Italie. Ieder jaar zelfde camping en we zitten op de zelfde plek. Dus we weten waar we terecht komen.
Ze is nou 3x achter elkaar mee geweest. Ze wil overdag alleen niet op het strand meer liggen omdat ze niet van drukte houdt. ze wil veel liever bij de caravan liggen. Daarom haden we haar afgelopen jaar ook niet meegenomen en is ze bij mijn tante geweest. In Januari zijn mijn ouders op vakantie geweest. De hele week heeft de hond het super moeilijk gehad. Terwijl wij er bij waren. Daarom haden we besloten om haar dit jaar mee te nemen.
Alleen ze is nou oud geworden. Kan niet goed meer tegen het warme weer. Word er sloom van. Dus we twijfelen op het moment heel erg om haar mee te nemen. Ze is ons teminste geen last aangezien ze overal mee naar toe kan. Behalve het strand dan.
Je kan der meenemen en misschien kan je als je naar het strand gaat de hond bij de caravan laten ,, Of in de caravan met een paar raampjes open.Want als die het zo super moeilijk had zou ik heb zelf liever mee nemen . Is de strand ver van de plek waar je zit? Zo nee kan je der toch elke keer even naar ttoe om te kijken hoe het met der gaat.
Ik zou zeggen laat thuis want het kan heel erg warm zijn in Italiè, je doet een oudere hond daar geen plezier mee. Ik spreek uit ervaring wij deden de hond naar een pension, en daar had ze het prima naar haar zin.