Onze Mozes is vermist! Blauwe britse korthaar van 4 jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Onze Mozes is vermist! Blauwe britse korthaar van 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 11:12

Wij zijn sinds dinsdagavond Mozes kwijt! Hij is geen buitenkat en daarom viel het gelijk op dat hij wegbleef na zijn avondwandelingetje in de tuin. Ik hou rekening met het feit dat hij opgesloten in een schuur zou kunnen zitten maar ook met dat hij misschien wel gestolen is. Daarom wil ik iedereen vragen om op te letten of dat ze Mozes misschien ergens zien.

Hij is een gekastreerde blauwe britse korthaar van bijna vier jaar oud. Aan de stevige kant, zoals dat ook hoort met deze katten. Hij is erg angstig naar vreemde mensen en brengt rustig dagenlang ergens onder/achter door als hij mensen niet kent. Hij eet dan ook niet.

Ik heb inmiddels Amivedi, dierenambulance, dierenasiel en dierenarts op de hoogte gesteld. Daarnaast heb ik posters verspreid hier in de buurt.

Wie heeft er nog ideeen wat ik nog meer zou kunnen doen? ZIjn er nog speciale websites waar ik hem misschien aan kan melden? Alvast bedankt voor het meedenken in ieder geval.

Afbeelding

Zunzuncito

Re: Onze Mozes is vermist! Blauwe britse korthaar van 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 11:14

Allereerst even vermelden waar hij is vermist...kan er in ieder geval gezocht worden als het in de buurt is.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 11:16

Oh ja das lekker slim ja.....sorry! Ik woon in Bergambacht, Zuid Holland. Maar juist omdat ik rekening hou met de mogelijkheid dat hij gestolen is, doe ik hier een oproep omdat als dat het geval is, hij vast niet in de buurt blijft......

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 11:34

Kijk, dat is alvast ver uit de buurt van mijn computer. Ik heb weleens gehoord dat blauwe britse kortharen zeer gewild zijn, maar omdat jouw kater een je-weet-wel-kater is, lijkt het me zo raar dat ie zomaar meegenomen is. Je kan er niet mee fokken..maar ja: er zijn tegenwoordig wel vreemdere mensen. Ik hoop echt dat ie ergens vlakbij zit en snel weer binnen komt lopen met muis en al als kadootje voor de onzekerheid en verder succes met het zoeken. Nooit leuk als je vriendje weg blijft.

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:58

nog geen Mozes te zien ? Doemme hé, die moet tegen morgen toch gewoon terug zijn! Ik hoop zo dat hij gewoon ergens in een schuur zit te wachten tot ie weer terug kan en dat ie niet meegenomen is.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:34

ik hoop voor je dat iemand heb vind

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 23:10

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 08:00

Pffff, luid mauwend kwam hij vanmorgen weer thuis. Vrat als een dijker en dronk nog veel meer! Ben ervan overtuigd dat ie in iemand zijn schuur zat, dus volgende keer aan een tuigje naar buiten......bedankt voor t meedenken!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 09:36

gelukkig dat hij weer terecht is! Hier een slotje