Let op : HONDJE AAN KOMEN LOPEN!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Let op : HONDJE AAN KOMEN LOPEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:55

Vanavond rond 8 uur is er bij ons een hondje aan komen lopen.
Het hondje ziet er goed verzorgd uit, en is volgens onze buren (hondenkenners) pas nog geknipt. Ze is goed gevoed, ze is niet dun, en is heel erg vrolijk. Alleen haar ogen zijn wat vuil.

Ze is aankomen lopen in Barendrecht, in de nieuwe buurt (Vrijheidsakker), dat ligt vlak bij Rhoon, Ijsselmonde, etc..

Ze is gechipt, en ze zijn momenteel uit aan het zoeken wie de eigenaar is, maar het schijnt dat registratie niet open is s'avonds. Er was een hondje 1.5 maand geleden vermist opgegeven vanuit oud-Barendrecht, maar de chip nummers zijn totaal verschillend.

Heb een uur in de wijk rondgelopen met haar, maar geen resultaat, mensen aangesproken, maar aangezien dit een vrij nieuwe wijk is, kent niemand elkaar hier.

We vermoeden dat het een kruising tussen een Malthezer en een poedel is. Ze heeft de grote van een Malthezer, en is wit met grote bruine vlekken. Ze is zeer goed opgevoed, commando's zoals "zit" "plaats" en "hier" luisterd ze zeer goed naar.

Ze krijgt hier nu te eten en te drinken.

Voor meer informatie of erkenning, graag contact opnemen met mij.

wynoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:58

Heb je de dierenbescherming/amivedi al gebeld dat je een hondje hebt gevonden? Dat zou ik eerst doen.

Verder heb je op internet verschillende sites waar je het chipnummer in kunt voeren en dan de naam en het telefoonnummer van de eigenaar krijgt.

Succes ermee

wynoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:00

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:17

Ik heb de dierenbescherming om 8 uur meteen al gebeld, die is haar net op komen halen. Ik weet niet of ze deze site kent. Ze is net 1 minuut weg, en ze houden ons op de hoogte.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:19

LET OP: De database van de Raad van Beheer is tijdelijk niet beschikbaar.

Daar had de mevrouw van de Dierenbescherming het dus ook al over!

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:24

Grote van een malthezer met vlekken doet mij denken aan een boomertje (kruising malthezer x shih tzu) die worden nl. best vaak gefokt.

assie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:10

Boomer is kruising van alle mogelijke soorten 'swiffers' (van die hondjes waar je de vloer mee kunt dweilen). Als je dus boomer zegt, dan heb ik nog steeds geen flauw idee waar ik aan moet denken aangezien ze ongelofelijk uiteenlopen in kleur, vacht, bouw en hoogte.

Is ze inmiddels al opgehaald ShannaY?

MissyTara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:14

ik denk inderdaad ook aan een boomer, of aan een shi-tzu. Een shi-tzu heeft een iets 'ingedeukte' neus, daar kan je het eventueel aan zien.

Hdekker4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:55

en ??eigenaar al gevonden?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 17:43

Ja hij is al terecht! De mevrouw van de dierenbescherming was vergeten de politie op te bellen, en daar was hij wel vermist opgegeven!

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 17:44

gelukkig!!