Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickeltje schreef:Het is een volle boxer. We hebben haar inmiddels 2 jaar. In het begin deed ze alleen lelijk tegen mensen met regenjas-achtige dingen aan. Het is langzaam erger geworden.
Zijn bij 2 hondenclubs geweest en daar werden ze hopeloos van haar.
Bij het uitlaten gaat ze inderdaad niet meer los.
Maar als ze gewoon op ons erf achter de hekken loopt, en er mensen komen (we hebben vogelopvang, veel dierenambulance personeel dus) wordt ze heel boosaardig...
Asiel heb ik al gebeld, maar daar wisten ze verder oo niets van haar, behalve dat ze 1 jaar oud is en bij de eigenaar altijd alleen in een kennel heeft gezeten...
MissStynk schreef:Ik zou eens naar Martin Gaus gaan met deze hond en eens kijken wat ze er daar van zeggen? Waarschijnlijk en dat bedoel ik niet verkeerd hebben jullie dit gedrag zelf erger gemaakt door haar dat gedrag te bevestigen. Als de hond uit een asiel komt krijgt deze een uitgebreide gedragstest voordat ze uberhaupt voor herplaatsing worden aangeboden.
Zoals al eerder gezegd zou ik de hond buiten een muilkorf om doen en als de sodemieter actie ondernemen en niet gaan zitten afwachten tot het misschien een keer echt fout gaat en een kind bijt of wat dan ook..
De hond is nog jong dus waarschijnlijk is het wel op te lossen maar dat kun je niet alleen.
Succes ermee!!