Mijn kat Silvester was van Donderdag tot Zaterdag weg. Hij kwam niet meer thuis en we werden aan wat ongerust! Me moeder ging me Zondag morgen naar de paarden brengen en toen ze terug kwam zag ze Silvester in de bosjes liggen(we hadden daar al geroepen en wel hadden al de dierenambulanes gebelt). Hij was erg zwak en had zeer aan zijn achter pootjes en hij drook niks en at ook niks. Plassen en poepen deed hij ook niet maar hij probeerde het wel! We dachten we wachten het nog maar even af en als het slechter gaat dan gaan we wel naar de dierenarts. Me moeder en ik konde het niet meer aanzien hoe slecht hij was en we gingen maar naar de dierenarts. De dierenarts ging overaf even voelen en hij denk dat zijn heupje uit de kom is of een botbreuk in zit. We weten niet hoe het is gebeurt maar de dierenarts denk dat hij is overgereden. Nu is hij aan de pijnstillers en morgen worden er foto's gemaakt onder nacose. Mischien wordt hij dan ook meteen geopeert.
Vandaag:
Ik ging gewoon naar school en we hadden groenvoorziening. Me moeder was met de kat naar de dierenarts gegaan en ik was in de schooltuin leren hoe je een boom moet planten. Het ging heel goed en die man zei: Debbie telefoon voor je! Hij had zijn mobiel mee. Hij zei je moeder.. Ik dacht dat het een grapje was want het is een grappemaker. Hij zei nee echt hier. En het was me moeder echt! Ze zei dat Silvester ingeslapen moet worden want hij heeft een gebroken brek(ken). Ik schrok me eigen dood en ik moest naar school. Daar stond mijn moeder en een vriendin van mij ging mee! Ik was helemaal overstuurt maar toen gingen me naar de dierenarts zodat me moeder en ik afscheid konde nemen. Hij was nog in nacose maar het was beter om hem zo te laten anders werd hij zo ziek en misselijk. Het was heel zielig hem zo te zien liggen. Gelukkig had ik thuis nog foto's van hem gemaakt! De dierenarts gaf hem een spuitje en langzaam ademde hij langzamer. Toen hij overleden was had ik gevraagt of ik hem mocht begraven in de tuin en dat mocht (eigenlijk mag dat niet!). Ik had ook nog gevraagt of ik de rungetfoto's (hoe je het ook schijft) mee mocht nemen en dat mocht gelukkig!
Nu ligt Silvester in de tuin maar me vader wil hem ook nog even zien! Me moeder wou me niet meer naar school brengen omdat ik zo overstuurt was..
Dit was onze 2de kat! Maar ik wil er graag weer 1 en we geven de moet niet op om weer voor een katje te zorgen! Nartuurlijk willen me moeder en ik weer een zwart/witte kat maar dan nu een vrouwje die loop mischien niet zo snel weg!
Silvester is 1.5 jaar geworden!

Mis je nu al super erg!!
Ik hou van je voor altijd!!!!

Sorry maar ik moest even het verhaal kwijt!!