Omdat het de afgelopen dagen zulk mooi weer is, heb ik mijn hondenmopjes eens even op de gevoelige plaat vast gelegd. Hierbij een aantal van die fotootjes.
Die oren van Baileys zijn voor een Berner Sennen hartstikke fout. Maar ik vind het haar wel erg schattig maken maar ik ben natuurlijk niet geheel en al onbevooroordeeld en ze heeft ze al 10 jaar zo, dus ik ben er aan gewent.
Prachtige foto's weer Monnik! Ik vind die eerste twee erg mooi, met de bloemetjes voor hun neus. Was die allergische reactie wel waard .... alhoewel ... ja toch? Het zijn superfoto's!
Ja inderdaad ze zijn hartstikke verlept. Ik bedacht dat ik foto's van m'n honden en paaden wilde maken tussen de paardenbloemen, maar vergat iedere keer m'n camera. Toen ik em dan eindelijk wel bij me had, waren die paardenbloemen bijna uitgebloeidt . Toch maar besloten er toch foto's van te maken, maar oke, volgende keer in vers bloeiende paardenbloemen.
En ja hoor, het was de allergie meer dan waard, als m'n oog maar niet zo'n zeer deed !
Maar wat staan ze er prachtig op zeg! vooral die samen op de boomstammen is super! Ze passen ondanks het verschil van ras en kleur wel goed bij elkaar!!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Leuke honden heb jij! En je hebt ook hele mooie foto's gemaakt. Ach, en die foute oren... Ze worden er niet anders door hoor. Net als Ods hebben wij ook een Schotse herder (collie) met heel foute oren. De ene hond heeft mooie tip-oortjes, maar de andere heeft ook van die "mooie" staande oren. Het past gewoon bij die lummel van ons. Nog veel plezier gewenst met je viervoeters!