Een nadeel is echter dat het geen goedkoop voer is, maar ik wil eigenlijk wel het beste voor mijn pupje (Zie topic puppy uitgezocht...)
Ben benieuwd welke ervaringen jullie hebben met voer en/of julloe ook ecostyle geven...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke24 schreef:ja ik hoorde en las iets over diepvriesvlees.....wat moet ik me hierbij voorstellen?
ikke24 schreef:Dus gewoon vlees wat wij ook eten....en dan ontdooien en rauw aan je hond geven?
Hmmm geeft me een eng gevoel, denk niet dat ik dit snel zou doen....
Rosita schreef:Ecostyle...... die maken reclame voor bruine boterhammen voor je hond toch?
Laten zij zich maar bij de bestrijdingsmiddelen houden die ze ook maken.
ikke24 schreef:Ze hebben echt heel lang erover gedaan om een juiste voeding te krijgen en ik geloof er wel in....
Oprtalj schreef:ikke24 schreef:Ze hebben echt heel lang erover gedaan om een juiste voeding te krijgen en ik geloof er wel in....
Waarom zouden fabrikanten er zo lang over moeten doen om een voeding voor een hond te maken? De natuur heeft het meest ideale, complete voer voor een dier als de hond allang ontworpen: een prooidier. Het enige dat je hoeft te doen als je een hond gezond wilt voeden, is het gemiddelde prooidier nabootsen. Niks moeilijks.
Het wordt pas ingewikkeld als je uit goedkopere grondstoffen, die van nature helemaal niet tot de voeding van het dier behoren, een voeding samen moet gaan stellen waar een hond op kan leven en die je ook nog eens buiten de koeling maanden lang moet kunnen bewaren.
Alleen dat is de reden dat men er lang over doet.
Ik stap naar het slachthuis, doe mijn inkopen en verdeel dat thuis in porties die ik invries. Dan houd ik in de gaten dat ik mijn honden ongeveer de verhouding aan spiervlees, orgaanvlees en botten geef die een prooidier ook bevat en dat vul ik aan met wat groenten, een eitje en eventueel wat voor de hond geschikte tafelrestjes. Geen wetenschappelijke formules en niks moeilijker dan een gezond menu voor mezelf klaarmaken.
En voila: mijn honden doen het er stukken beter op dan op welke brok dan ook.
ikke24 schreef:het voer van ecostyle gaat ook geheel volgens de natuurlijke weg...er worden inderdaad geen toevoegingen gedaan, tenminste dat is wat ze zeggen. Ik ben hierover niet goed genoeg geïnformeerd om er een dicussie over te gaanbeginnen, maar ik wist wel dat mijn paard erdoor is opgeknapt en het dus ook wil proberen als voer voor mijn hondje....
Misschien denk ik er over een tijdje anders over, maar dat voer wat jij geeft, vergt ook een groot verstand ervan. Ik zou niet weten wat een hond nodig heeft aan dat voer.....ik wil me daar best eens in verdiepen.
Rosita schreef:Yep, paard stop je ín hondenvoer