Mijn leguanen en een 1 zeilagaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Mijn leguanen en een 1 zeilagaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 13:48

Hier nog even foto's van een ander gedeelte van mijn beestjes. op zich wel een paar mooie kiekjes

Afbeelding
Gizmo, mijn leguaan vrouw van 1.30 meter, zal geen vlieg kwaad doen tevens.

Afbeelding
Gizmo, net uit haar vervelling. zie stukje op de kop.
Gizmo is echt een lieverd. Zomers doen we haar vaak een katte tuigje om en kan ze bij ons in de tuin op het muurtje zonnen.

met die andere doen we dat ook wel eens, en onze Zeilagaam die ligt gewoon over me schoot heen in het zonnetje

Afbeelding
Gizmo ingezoomd.

Afbeelding
Dit is mijn leguaan man. Nog niet zo heel erg tam maar nog redelijk jong.
Hij is toen we hem net kregen erg ziek geweest, een verlammings ziekte, gelukkig zijn we daar op tijd bij geweest en hebben we hem van de dood weer kunnen redden. We zagen het door zijn doen en laten, dus dat is opzich wat moeilijker geweest, we hebben alles momenteel apart zitten in iets kleinere bakken. We zijn bezig met een groot leguanen verblijf in huis, neemt een hele hoek van de kamer in beslag, tevens komen daar onze amgamen bij in te zitten en eventueel ook de landschildpadden als dat allemaal goed gaat.

Afbeelding
Onze zeilagaam.
Dit is echt een lieverd, kan iedereen bij komen doet geen vlieg kwaad, tevens al deze beesten doen geen kwaad, zolang ze maar tam zijn of niet in het nou gedreven worden.

Hier achter mijn hand zie je onze leguanenbak in aanbouw..
Afbeelding
Tevens in mijn hand zit een van mijn nieuwste slangen (de laatste die ik heb gekregen van een goede kennis) tijger

black_kelpie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:59

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 14:01

klopt. mijn fout, was de foto's aan het doornemen wat er allemaal op me computer staat. helemaal niet bij stilgestaan.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 08:37

Ik zet een slotje . Nog veel plezier verder met je beestjes .