En vandaag kreeg ik de schok van mijn leven. Hij is namelijk al erg oud (inmiddels 10 jaar) en hij kwam niet toen ik hem riep maar bleef in zn binnenhok. Dus ik schrok me dood en vreesde al het ergste. Deurtje voorzichtig open gedaan. En ja hij leefde nog alleen ik kon zo al zien dat er iets niet goed was bij zn lies / achterpootje.
Hij lag daar maar te liggen. Snel dierenarts gebeld en verteld wat er aan de hand was dat hij al een paar dagen aan de dunne was, dat ik hem elke keer heb schoongemaakt in lauw water, maar dat hij nu achter een wond had.
Ik snel naar de dierenarts gereden, onderweg leek hij wat op te knappen ( we gingen vroeger altijd met het konijn op "de koffie" bij een ander konijn

Eenmaal daar aangekomen en in de behandel komen kreeg ik echt de schok van mijn leven..Dat beeld krijg ik echt niet meer weg.
Wat bleek nou hij had dus die wond en die wond zat helemaal vol met inimini maaien

Ik vertelde de dierenarts dat hij dinsdag nog flink rondscheurde in de tuin, en dat ik er met schoonmaken niets aan heb gezien. Nou vertelde hij dat het waarschijnlijk een klein wondje is geweest wat ik waarschijnlijk niet heb kunnen zien. En dan ik er nog vroeg bij was, had ik langer gewacht was mn halve ventje al opgegeten

Nou is hij daar gewassen heeft medicijnen gekregen, ik heb ook nog schampoo en medicijnen voor hem meegekregen. En we moeten morgen terug komen voor controle. Hij gaf hem wel een grote kans van overleven omdat hij echt een taaie is en al meer dingen heeft gehad.
Ik voel me echt zn grote tr*t. Kan er maar niet overuit dat ik het niet heb gezien

dit is hem

duimen jullie mee voor hem