Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepmiep schreef:Persoonlijk zou ik nooit een pup kopen omdat deze op een bep. tijd geboren is, maar vanwege heel andere redenen. Maar op de site van de rasver. (www.nvjrt.nl) staan er genoeg. En van deze pups zijn in ieder de ouders op erfelijke afwijkingen getest en zijn het echte Jack Russells.
stefke1012 schreef:6 weken is eigenlijk erg kort om de pup al bij de moeder weg te halen dan zijn ze ook nog niet egt sterk genoeg
Pam schreef:Kun je na die 6 weken je pup wel alleen laten? hoelang is dat, en hoe vaak? Wij hebben heeeel lang gewacht, mijn moeder wilde het nooit. En nu kan het, mijn moeder werkt 2 dagen en mijn vader werkt 5 tot 7 dagen per week thuis. Ondanks dat neem ik ook tussentijdse vakantie. Het is het wachten waard hoor,
mickey1 schreef:heej ik heb ook een lieve jack die heb ik ook gekocht als pasgeboren pup op marktplaats
Biepmiep schreef:Weet je waar je op moet letten? Let je erop dat de ouders op med. afwijkingen getest zijn, vraag je hoeveel nesten de moeder heeft gehad, en of je een foto van de vader mag zien? En een goede JRT-fokker zal je zeker vertellen dat er geen enkele garantie voor een vachtsoort is, uit een JRT kan ALTIJD een gladde, broken of ruwe pup komen, wat niet altijd duidelijk zichtbaar is na de geboorte.
Let je ook op de huisvesting van de honden?
Nog een tip: iedere fokker die Jack Russell met 1 l schrijft is GEEN rasliefhebber maar iemand die geld wil verdienen....