kittens geboren!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

kittens geboren!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:47

ik kom op stal, en het eerste wat ik zie is:.... een dunne poes!!
dus ik helemaal zoeken naar die kittens, hoor ik plots allemaal kindertjes bij een stal aaaaaaaaaaaa roepen..
toen wist ik genoeg natuurlijk

ben echt zo blij!! de kittens liggen inmiddels in mijn kast waar het vorrige nestje ook lag, en de poes weet ze te vinden, geen probleem dus allemaal..
alleen nu is het probleem... het zijn er 5!!

dus dat wordt 5 namen bedenken...

dus iemand iedeën voor 5 (liefst bij elkaar passende) namen?
graag!!

jullie hebben hier waarscheinelijk niks aan, maar ik moest het gewoon even kwijt!!
foto's komen binnenkort! Afbeelding

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:55

Bij ons op stal is er ook net een nestje kittens geboren, er is alleen 1 heel groot probleem...
De moeder heeft ze verstopt, waarschijnlijk tussen het dak van de stal, en daar komen wij nooit bij...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:57

daarom ging ik ook direct op zoek! er zijn al zoveel dode kittens doordat de poes ze ging verstoppen en vervolgens zelf niet meer wist waar vanwege al die kinders op stal..

het leukste is nog wel:
mijn vorrige paardje zou vandaag jarig zijn geweest!
en ik droomde vanacht al dat ze bevallen was, maar d8 dat het onzin was.. niet dus!!

anneM_Ajax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:57

wat mega leuk zeg, gefeliciteerd
ben heel erg benieuwd naar de foto's, heb ook altijd al een katje willen hebben maja dan moet ik toch serieus eerst het huis uit denk ik

http://www.dierennamen.nl/
hier staan heel veel leuke namen op
op het moment staan alleen de honden namen online, maar daar staan ook leuke tussen die je gewoon voor katten kunt gebruiken
zelf vind ik Aylin een hele mooi naam

Getty_Maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:01

Wij hebbe 4 katten en die namen eindigen allemaal op een Y :Kitty Misty Lizzy en Spoeky maar iiC vindt Goldy ook een leuke naam duss suc6

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:02

o ja, voor mensen die er belangstelling in hebben? pb me maar of reageer gewoon hier even
ik ga ze gedeeltelijk met de fles grootbrengen omdat ze anders ondervoed raken.. het vorrige nestje was door de oma ook opgevoed wantr die was haar eigen kittens kwijt door veelvuldig gesleep..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:03

de mams heet boefje, en we hebben ook al een lucy, sammie, kitty en pimmetje gahad op stal.. waar alleen lucy ervan nog is..

irmaaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:27

wat een leuke namen zeg! ja jongen poesjes zijn egt altijd leuk! let maar goed op ze, want voor je het weet zijn ze weg. bij ons worden ze altijd overgereden..

_Ingrid

Re: kittens geboren!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:41

Wat leuk, ik krijg over 2 weken een kitten erbij, maar Joris is een leuke naam voor een katertje ( zo gaat mijn kitten heten)

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:43

Ah wat leuk!
Gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar de foto's.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:43

aha, bij ons zijn ook al 2 kittens overreden, en lucy, vav vorrigjaar, heeft een ontstoken oog gehad waaraan ze nu blind is, en de andere oogjebegint ook slecht te worden, maar zij heeft als enigste nog nooit iets gehad!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 18:21

ik ga vanavond mischien al foto's maken..