Kat moet aankomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_kath

Kat moet aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 10:58

helloooo,

Ik heb ongeveer twee weken geleden een kat uit het asiel gehaald....waanzinnig lief beest ..gezond en wel maar hij moet wat aankomen. Hij krijgt nu samen met het andere poesje (zij heeft blaasgruis ) onderhouds voer vanwege blaasgruis....( dat heeft hij niet nodig maar in het aisel zeiden ze dat hij best ook dat ondershouds voer mag hebben maar niet andersom) .maar is er iets wat ik hem kan geven waardoor hij iets aan kan komen.. want hij mag een behaalde hoeveelheid daar van hebben...

beetje vaag neergezet maar ik hoop dat het duidelijk is!

Marye78

Re: Kat moet aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:56

de katten apart voeren. dus ene katje blaasgruisvoer, en de andere in aparte ruimte speciaal voer om aan te komen (kun je bij de dierenwinkel krijgen, royal canin heeft iig voer om aan te komen). Wel even wat lastig in het begin maar went snel genoeg.

_kath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 16:11

ok top dan ga ik dat doen! nou ja dat is dan maar even zo..vind het belangrijker dat mn katje aankomt dan dat het mij makkelijk is!

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 18:36

Ook even goed ontwormen ! doen ze in het asiel ook als het goed is, maar de infectiedruk is zo groot daar door al die wisselende contacten- meestal moet je dat met asielkatten in het begin meerdere malen doen. Ontwormingspilletjes kosten maar een euro of 3-4 overleg even met je DA.