Eeeeyyy was dat voor bizar ding wat je m'n gezicht in schuift?

Ga je even heel gauw met dat ding? wil geen foto's gemaakt hebben
Dames en heren de volgende truuk is: mijn flippy aan de wereld tonen.
Flippy is een zeer schone freule. Ze heeft echter geen makkelijk leventje gehad. We kochten haar in goed vertrouwen dat ze dus gewoon nakweek was, helaas bleek niets minder waar. Flippy was wildvang. Geen probleem na een tijdje wat dwangvoeren zag ze er toch wel goed uit. Vervolgens had ze ergens zware voedselvergiftiging opgelopen en moest ze op de antibiotica. Afijn daar van af en het ging beter met d'r. Toen is ze even uit logeren geweest om eventueel weer te leren eten van twee soort genoten. Daar is ze helaas gebeten door een muisje en had hele zware bloedvergiftiging ervan opgelopen. Weer naar de dierenarts, antibiotica erin en dagelijks in bad stoppen om de huid schoon te krijgen.
Nu is ze reeds 3 weken van de antibiotica af en ze eet weer een beetje(onder dwang wel). Helaas heeft het meisje zo'n 400 gram lichaamsgewicht verloren en zit ze onder met tal van plekken.
Ze had namelijk ook een heel klein puntje schubrot toen ze bij ons kwam, alleen dit werd binnen een week een schijf van z'n 10 centimeter breed. Ze zat onder met bloedmijt en dat eiste z'n tol ook.
Nu heeft ze nog veel wonden van de bloedvergiftiging en kloven in d'r huid. Ze zit nu volop in de vervelling en ik heb dus wat foto's van d'r plekken gemaakt zodat ik kan kijken hoeveel minder het werkelijk is als de jas straks uit gaat.
Genoeg geklets foto's:

Dit was flippy toen we haar net hadden

Dit is mijn flippy nu net gemaakt. Je ziet bij de eerste kronkel een hele lelijke schrale huid...daar zat schubrot

Haar staartje waar de ergste kloven zitten

Kloof iets hoger op d'r buik

M'n knappe tutje en d'r plekjes hier en daar

Fotomodel. Links is mijn beste kant

AHHH!!!! ze wordt wild! help ze valt me aan!!! oh nee..ze gaapt.
Huub huub huub huub, barbatruuk!

M'n tapijtpython vrouw Clarence. Zij mankeert helaas ook het een en ander. Haar bekkie is scheef, Ze heeft waarschijnlijk als jong meisje een ontsteking in de mond gehad waardoor de boel scheef is gegaan(vermoedens van de dierenarts). Ze heeft dan ook geen gevoel in de rechterkant van d'r koppie en volgens mij ziet ze ook niets aan die kant. Ze knalt dus weleens tijdens de muizenjacht tegen het glas...vandaar de naam Clarence(naar de schele leeuw uit Daktari)

Mijn twee grote Elapha Taeniura Frisei's. Of wel de Thaiwanese rattenslang/streepstaartslang. Ze zijn nu te bewonderen bij reptielenzoo serpo. Helaas kon ik wegens omstandigheden deze niet meer thuis houden. Ik mis ze nog steeds...
De vrouw is de voorste donkere(moest toen vervellen)

De man
Mijn ex slangen:
Ukkie:

The Fly:

Ik zal binnenkort nog foto's maken van de rest.
Heb namelijk ook nog een missing red man(klein nakweekje van 45 centimeter nu) en een tapijtpython man van zo'n 1,10. Uiteraard horen zij ook op de foto's