Nou zoals de titel al zegt mijn cavia plast over mensen heen als je hem maar lang genoeg vast hebt.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Hij is nog jong dus denken jullie dat ik het kan afleren op een bepaalde manier?
Ik hoor het wel.
Groetjes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madelen schreef:Ik zou me er niet druk om maken, alle cavia's/hamsters/konijnen/ratten etc doen dat hoor. Gewoon een oude handdoek ertussen en je hebt nergens last van.
xxZanniejxx schreef:Ik denk dat hij na een tijdje bang wordt en dat hij dan van de zenuwen zijn plasje laat lopen
Madelen schreef:Ik denk niet dat je dat gedrag af kunt leren. Hij moet gewoon na een tijdje plassen lijkt me, dat is toch niet zo vreemd? In de natuur zijn cavia's ook niet zindelijk, en het dus ook niet gewend op te houden. Het kan zijn dat hij eerder bij vreemde mensen plast uit angst.
Ik zou me er niet druk om maken, alle cavia's/hamsters/konijnen/ratten etc doen dat hoor. Gewoon een oude handdoek ertussen en je hebt nergens last van.
Shanna schreef:xxZanniejxx schreef:Ik denk dat hij na een tijdje bang wordt en dat hij dan van de zenuwen zijn plasje laat lopen
dit is dus echt onzin vind ik..
VeirL schreef:Madelen schreef:Ik zou me er niet druk om maken, alle cavia's/hamsters/konijnen/ratten etc doen dat hoor. Gewoon een oude handdoek ertussen en je hebt nergens last van.
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Met cavia's en ratten heb ik geen ervaring, maar hamsters en konijnen kun je echt wel zindelijk maken.