Foto's knagers op mijn stage + 'POVER'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Foto's knagers op mijn stage + 'POVER'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 20:03

Allereerst... Pover (wie Bert Visscher kent moet nu vast lachen )!
Mijn nieuwe piekie. Ik heb sinds een jaar twee dames in de voliere, die heb ik vorig jaar meegenomen van mijn stage. Ik heb ze helemaal tam gemaakt en ze zijn geweldig. Ik zat er al een tijdje over te denken om er twee mannetjes bij te nemen (o.a. in de hoop dat ze de vrouwen een beetje kunnen temperen ).
En toen zag ik pover gister in de winkel zitten. Samen met drie zusjes. Die móést ik hebben. Direct gerserveerd, en toevallig kwam mijn moeder vandaag met de auto langs dus hebben we hem direct meegenomen! Hij zit nu nog in een kooitje op mijn kamer, zodat ik nog even verder kan met hem tam maken, voordat hij bij 'de meiden' in gaat. Ik liep net met de kooi langs de voliere en er werd vol enthousiasme gereageerd!
En nu ben ik dus nog op zoek naar nóg een mannetje. Zodat ze beide een voor zichzelf hebben.

De dames heten trouwens Peer & Pier, dus Pover matcht goed.

Pover
Afbeelding

En vervolgens nog even een paar konijnen en cavia's van mijn stage! Hihi het is eigenlijk meer een opvang dan een winkel.. Er worden nooit cavia's en konijnen 'besteld', maar er zijn eigenlijk alleen dieren van mensen die er vanaf wilden, of die de dieren naar de slangen wilden doen.

Geweldig rammetje, is echt superlief. De moeder is er ook en die hefet hetzelfde karakter. Echt helemaal geweldig!
Afbeelding

Afbeelding

En DIT zijn toch poepig knaafjes, ik ben heeeelemaal verliefd op die flaporen en oh zo klein nog
Afbeelding

Afbeelding

Panda
Afbeelding

Woningen van de konijnen en knaafjes
Afbeelding

Coco
Afbeelding

Piekies (We hebben ook nog broedkooien hoor)
Afbeelding

Ook een leukertje
Afbeelding

Afbeelding

En toen was mn geheugenkaart vol omdat ik filmpjes moest maken voor mn moeder van die twee cavia's

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:41

leuke foto's:D
leuke dieren
en pover haha ik lig nog steeds slap

essiedepessie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:52

hahaha, ik zag de titel en ik moest al lachen... Poverrrrrrrrrrssss

leuke vogel en ontzettend leukenaam!

Noeni