Mijn poes Barrel is nogal een trutje. Ze is als eerste van alle dieren bij ons gekomen en claimt ons dan ook als personeel. In de loop van de jaren brachten we steeds meer dieren in huis. De hamsters en het konijn waren nog wel intressant. Een 2e kat kwam en een derde, dat werd al iets minder. Maar vorig jaar hadden de baasjes toch echt iets fout mee, namelijk een Duitse Herder. Het pupje werd begroet met een boel geblaas en een pets op zijn neus. Dat zijn plek maar even duidelijk was. De duitse herder groeide uit tot een flinke hond en langzaam aan vind Barrel hem steeds liever. Nu gaat madam dus vreemd met de hond en flirt ze regelmatig met hem.
Op die eerste foto kijkt die hond echt zo van 'jemig, wat heb ik nou in vredesnaam aan mijn fiets hangen ' . Vreemde beesten blijven het ook, die kattenwezens!
Hij weet nooit wat hij er nou mee aan moet. Het is een echte vrouw want ze komt hem kopjes en likjes geven over zijn neus maar als hij dan een natte lik terug geeft dan krijgt hij een pets