Even snel een topic openen, want dit is voor het eerst dat ik zoiets meemaak dus ik weet niet of ik nog wat moet doen.
De hond van mijn zus (Phoebe) is bij ons als loge, omdat mijn zus net is geopereerd.
Ik was net aan het eten en Phoebe lag lekker naast mij op de grond. Goldy lag schuintegenover naast een stoel. Ineens vliegt Phoebe op rent naar de kat en bijt deze, de kat ontkomt (maar op het moment ben ik hem kwijt) en Phoebe grijpt naar Goldy, Goldy begint hard te piepen en zich proberen los te wurmen, wat niet lukt. Inmiddels was ik al aan het proberen om Phoebe los te krijgen wat niet lukte, de gezichtsuitdrukking van Phoebe vergeet ik nooit meer! Uiteindelijk met veel pijn en moeite krijg ik Phoebe los en zet haar in de bench waar ze mij ook nog eens in mijn hand bijt.
Mijn nagel omgeslagen naar buiten, 2 dikke vingers (waaronder 1 pink die ik moeilijk kan bewegen).
Goldy durft de woonkamer niet meer in en mijn kat is ergens ondergedoken hier in huis maar ik weet begod niet waar. Hij is een erg geoelige kat, maar ik wil hem toch wel nakijken.
Moet ik de kat en de hond maar even laten waar ze zijn of toch de woonkamer mee in nemen waar Phoebe in de bench zit?
(En als iemand toevallig ook weet wat ik moet doen met een dikke pink die ik niet kan bewegen, hoor ik dat ook graag).
Sorry voor het lange verhaal, ik ben het even kwjit, mijn hard bonkt nog steeds erg hard, maar ik weet ook even niet wat ik moet doen met de kat en Goldy