Yorkshire Terriërs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

radnah2

Yorkshire Terriërs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 13:02

Wie hebben er allemaal een yorkie? Liefst met foto natuurlijk en vertel wat over je hond

Ik zal beginnen

Ik heb 2 yorkshire terriers. De eerste is Punky en is 2,5 jaar oud (ik heb hem vanaf pups af aan en kan me nog goed herinderen dat ik hem de eerste keer zag. Toen was hij 1 week oud ). Het is een gecastereerd reutje en gedraagd zich als een puppy Ik heb gehoorzaamheidstraining met hem gedaan want die had ik nodig om behendigheid te gaan doen. Daar heb ik dus mijn A-diploma gehaald (ik was 2de yeah!) en ik moest eigelijk ook nog B halen maar daar had ik niet zoveel zin in maar omdat A zo goed was gegaan hebben ze een uitzondering gemaakt Dus toen ben ik behendigheid gaan doen. Ik heb beginnersdiploma gehaald en daarna gevorderde gaan doen maar die heb ik niet gehaald. Daarna ben ik gestopt omdat de trainingen verplaatst waren op een tijd die niet uitkwam voor mij en omdat ik er minder zin in had.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De tweede is Nina. Zij is 3,5 jaar oud en is een zus van Punky alleen dan van een nest eerder. (geen papieren etc hoor). Zij is een teefje maar niet gecastereerd (moet nog wel gebeuren). Ze was eerst van mijn buren maar ze begon te grommen tegen de jongste dus moest ze weg. Toen hebben wij haar genomen. We hebben haar nu ong 3 maanden. In mei beginnen de trainingen weer en dan wil ik me aanmelden voor gehoorzaamheids A-diploma. En misschien daarna wel behendigheid maarja dat zien we dan wel Misschien dat ik met Punky ook weer ga beginnen als de tijden weer veranderd zijn.

Afbeelding
Afbeelding

En hun 2en samen:
Afbeelding
Afbeelding

Biepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:29

Geweldig dat je er mee sporten gaat!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:30

Ooooh ze zijn zoo lief
Vorige week hadden we een puppy Yorkshire op stage die helemaal met het vliegtuig naar Cyprus moest en ik mocht hem uitlaten Wat een dotje!

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:05

Ik heb er 1 zie me profiel

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:06

Afbeelding

Toch nog even een fototje plaatsen

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 18:07

Aww wat een leukerd

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:10

radnah2 schreef:
Aww wat een leukerd

Bedankt zij kan ook springen

Afbeelding

Afbeelding

Ojaa ze heet Beau 6 jaar, teefje en nogal vervelend als je jas enzo aandoet gaat ze blaffen een echte keffer dus

Ook heeft ze een site met haar maatje Mickey:
www.geocities.com/honden_b_m