Wie hebben er allemaal een yorkie? Liefst met foto natuurlijk en vertel wat over je hond
Ik zal beginnen
Ik heb 2 yorkshire terriers. De eerste is Punky en is 2,5 jaar oud (ik heb hem vanaf pups af aan en kan me nog goed herinderen dat ik hem de eerste keer zag. Toen was hij 1 week oud
). Het is een gecastereerd reutje en gedraagd zich als een puppy
Ik heb gehoorzaamheidstraining met hem gedaan want die had ik nodig om behendigheid te gaan doen. Daar heb ik dus mijn A-diploma gehaald (ik was 2de yeah!) en ik moest eigelijk ook nog B halen maar daar had ik niet zoveel zin in maar omdat A zo goed was gegaan hebben ze een uitzondering gemaakt
Dus toen ben ik behendigheid gaan doen. Ik heb beginnersdiploma gehaald en daarna gevorderde gaan doen maar die heb ik niet gehaald. Daarna ben ik gestopt omdat de trainingen verplaatst waren op een tijd die niet uitkwam voor mij en omdat ik er minder zin in had.

De tweede is Nina. Zij is 3,5 jaar oud en is een zus van Punky alleen dan van een nest eerder. (geen papieren etc hoor). Zij is een teefje maar niet gecastereerd (moet nog wel gebeuren). Ze was eerst van mijn buren maar ze begon te grommen tegen de jongste dus moest ze weg. Toen hebben wij haar genomen. We hebben haar nu ong 3 maanden. In mei beginnen de trainingen weer en dan wil ik me aanmelden voor gehoorzaamheids A-diploma. En misschien daarna wel behendigheid maarja dat zien we dan wel
Misschien dat ik met Punky ook weer ga beginnen als de tijden weer veranderd zijn.

En hun 2en samen: