maar het wordt weer warmer weer en het wordt weer tijd om de konijntjes op het gras te zetten nu zit er al een hele week een kat mijn konijntjes lastig te vallen ik jaag ze steeds weg maar ze komt weer terug
nu had me vader het ideetje om rond het buitenrennetje electriciteit te zetten (dit staat ook op me vader zijn voilere)
natuurlijk zag ik daarnet de kat van de buren naar me konijntjes glippen ze zat op de uitkijk en ik dus stiekem kijken
ze deed zo met der pootje naar de konijntjes en knets een electriciteitschock
haha ik moest echt lachen
er zit niet veel op het is maar een klein schokje zodat ze schrikken 
ik hoop dat ze niet meer terug komt aangezien ik z'n konijnenvilla ga kopen zodat ze kunnen kiezen wanneer ze buiten gaan en ik kan mijn konijntjes niet controleren als ik naar school en de paarden ga

hoe schrijf je dat) staat ook stroom, en ze hoeven maak een x een mini schokje te krijgen en ze zijn er aan gewend paarden krijgen ook stroom, wat ik dan wel zielig vind is zo'n blaf halsband voor honden dat als ie blaft dat ie stroom krijgt maar dit vind ik alleen maar goed en je hebt goed kans dat katten al weg blijven omdat ze zien dat er een stroomdraadje hangt is bij onze paarden ook die hebben respect voor stroomdraad