Graag een GROOT konijn ???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bianca6

Graag een GROOT konijn ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 13:34

Ik heb een heeeele lieve franse hangoor (zijn heel GROOT). Hij is zwart en heet Boris.
Maar hij heeft een hernia (heeft geen pijn) en kan niet meer heel hard rennen. Daarbij heeft hij ook snel klitten en een vies achterwerk en moet hij vaak worden gekamt om dit te voorkomen.
Bij ons zitten de konijnen in een apart stuk in de paarden stal en daar zitten veel vliegen in de zomer natuurlijk.
Nu is het probleem dat het gevaar dat vliegen op hem eitjes gaan leggen heel groot is met alle gevolgen van dien.
Het is ook moeilijk om hem weg te houden bij de paarden... omdat hij niet hard kan rennen vind ik het te gevaarlijk voor hem.

Ik heb helaas geen plaats ver genoeg van de paarden af (ivm vliegen) voor hem en wil vragen of iemand hem misschien een goed tehuis wil bieden. Hij is super lief en tam en knuffelt graag. Op zich ideaal voor kinderen als deze hem maar niet optillen ivm zn hernia.

Dus een heeeeel lief konijn!!! Vind het heel jammer als ik hem moet missen maar een goed tehuis gaat voor alles. Hij heeft natuurlijk wel ruimte nodig ivm zn omvang.

Ik heb even geen foto bij de hand maar het is zo'n konijn in het zwart:
Afbeelding

Hij is niet gecastereerd maar sproeit niet.