Reading met mijn hond Quinten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Fieke

Reading met mijn hond Quinten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 17:00

Hallooeww

Na lang wachten hier de rading met me hond!

Citaat:
Hoi Fieke,

Hier de reading met Quinten.

Energieke hond, is graag bezig, veel rennen en spelen, moet zijn energie kwijt, erg sterke hond.

Dit is echt het voorbeeld van een jonge hond met enorm veel energie in zijn lijf, is graag bezig, ik zie hem met een stok of een grote bal rondlopen, vind hij echt helemaal geweldig. Luistert goed, maar dan wel wanneer het hem uitkomt soms, hij is ook gauw afgeleid door allerlei indrukken van buitenaf, vooral als hij buiten is, toch kan hij goed luisteren als het moet.

Heeft Quinten iets met vogels, gaat hij daar misschien achteraan ofzo als hij ze buiten ziet? Ik zie hem achter iets vliegends aanrennen, gewoon om te spelen verder.

Ik krijg ook iets door over Quinten zijn gewrichten, heeft hij hier last van of gehad toen hij jong was, het is aan de poten, voor meer dan achter. Het lijkt alsof zijn poten niet helemaal in de juiste stand staan of stonden, of misschien dat hij te snel is gegroeid, waardoor hij wat last had van zijn poten.

Quinten houdt van gezelligheid, is volledig lid van het gezin (zo ziet hij het zelf) en voelt zich wel lekker bij jullie, heeft ook niet echt een voorkeur voor een bepaald lid van het gezin, hij vind iedereen op zijn eigen manier wel aardig. Heb je misschien ook een broer of broertje, want ik zie ook een jongen in zijn buurt, kan ook een neefje zijn of een buurjongen ofzo die er wel eens is.

Ik zie Quinten ook dingen brengen, voor je voeten leggen en dan vragen of je het weer wil gooien, hij kijkt daarbij ook erg vragend.

Ook weet hij volgens mij precies hoe laat het is, wanneer hij zijn eten moet krijgen en wanneer hij uit mag, hij is wat dat betreft erg op de klok.

Quinten is ook erg vrolijk, voelt zich volgens mij nooit verdrietig of rot ofzo, hij maakt het iedereen naar de zin en ik zie dat jullie ook erg veel plezier aan hem beleven, hij krijgt ook erg veel aandacht, wat hij helemaal geweldig vind.

Hij is ook erg alert op zijn omgeving, houdt alles goed in de gaten, hij vind het zijn taak om jullie te beschermen ook. Is hij ook waaks misschien in huis? Verder zie ik hem niet vervelend zijn naar andere mensen, maar hij voelt heel goed aan of het goed volk is of niet, ik weet ook niet wat hij zou doen als er iemand kwam met andere bedoelingen dan alleen maar op visite komen. Hij heeft een heel goed ontwikkelde intuitie.

Is er misschien een andere hond geweest ook bij jullie of is die er nog steeds? Ook een grote hond, misschien een vorige hond van jullie, kan ook, dat Quinten die ook heeft meegemaakt. Hij heeft het over een andere hond, een teefje, kan ook zijn dat het een hond is die wel eens mee uit gaat of op visite komt of iets dergelijks.

Verder krijg ik iets door over zijn darmen, heeft hij misschien gevoelige darmen of rommelige darmen, kan ook uit zijn verleden komen.

Wordt er ook wel een gefietst met Quinten of is dit wel eens gedaan/ geprobeerd? Misschien een optie als dit niet het geval is..

In huis lijkt Quinten me rustig, buiten kan hij helemaal los gaan, dit heeft hij ook echt nodig.

Hij heeft het prima naar zijn zin, voelt zich goed, lichamelijk en geestelijk en voelt zich helemaal thuis bij jullie.

Tis een echt gezelligheidsdier.

Als er nog vragen zijn, hoor ik ze graag.

Gr. Nancy

Echt ongelovelijk :shock:

Dat eerste, dat ie soms wel lusiterd en soms niet klopt precies, soms heeft ie echt bananen in zijn oren :lol:

van die vogels ook waar, hij doet ze niks hij wil er alleen maar mee spelen, ook als dr een gans is denkt hij ooh gezellie spelen :lol:

van ze gewrichten, ja hij heeft 1 keer last gehad maar dat was omdat ie zich had verstapt.. verder weet ik daar niks over! :wink:

Ik heb een broer en hij is echt een gezelsschap dier.

Dat van dat ie precies weet heo laat het is, ja hij kan zich best goed aan passen maar vooral sochtends bij het eten denkt ie hallooww nu is het vreet time voor mij :idea: :lol:

Echt fijn om te horen dat ie zich fijn voelt!!

Hij let idd erg op zijn omgeveving, waaks.. nou soms... maar als dr een dief binnen komt lopen gaat ie dr denk kwispelend op af :lol:

Er is een andere hond in huis maar dat is een kleine en geen Teefje, dus dat klopt niet helemaal.

en over zijn darmen, nou tot nu toe geen last van gehad!

Ik ben erg blij met hem, weet iemand nog vragen die ik zou kunnen stellen?!

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:09

LZP --> BB

_Fieke

Re: Reading met mijn hond Quinten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:19

leuke reacties

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:25

Wel een erg algemeen verhaal. Geldt eigenlijk voor bijna alle jonge honden....

_Fieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:38

Whaha als jij dat vind !!

Soakpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:53

het is ook so boeiend ............

_Fieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 17:15

OOhh waarom heb ik het hier neer gezet??

Doe maar slotje als het zo moet!!

AstraGirlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:03

Ik vind het erg leuk dat ze zo dingen kan zeggen, sommige zijn redelijk algemeen, maar als jij vind dat het echt past, dan kan het alleen maar kloppen! Misschien kan je vragen wat zijn favo eten of spelletje is ofoz?

Jokonootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:06

FiiekJ schreef:
OOhh waarom heb ik het hier neer gezet??

Doe maar slotje als het zo moet!!

niet meteen zo op je teentjes getrapt hoor... is nergens voor nodig...

Ik vind het ook een redelijk algemeen verhaaltje ik zou het zo op mijn hond kunnen betrekken... is ook een jonge reu...

Renee__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:54

Ik vind het wel intressant. Je zou idd kunnen door vragen Fiek Ben benieuwd Je kan ook dingen vragen die ze bv niet weet, kijken hoe ze reageert Soms twijfel ik er wel aan...

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:27

Ik vind dit ook een vrij algemeen verhaal dit zijn ook op mijn jonge reu kunnen slaan. Ik heb de hond van mijn ouders ook laten lezen en die mevrouw vertelde een gedetailleerder verhaal. Maar het is hartstikke leuk om dit te horen over je hond, toch! En van de reactie van soakpaarden daar moet je je maar niks van aantrekken want die plaatst overal vreemde reacties.

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:16

Ik bedoel het niet vervelend hoor meid maar ik vind deze reading gewoon echt te algemeen maar als jij denkt dat dit je hond helemaal is, dan is het gewoon zo. Het is inderdaad een goede optie om eens wat dieper door te vragen. Ik vind het trouwens heel leuk te lezen hoe jij van je hond geniet !

_Fieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:47

Haha Bedankt voor toh nog leuke reacties... ik ga zeker nog wat details vragen!!