flicka mee op vakantie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juudje86

flicka mee op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 15:38

onze hond flicka gaat met ons mee op vakantie.
nemen jullie je hond ook mee? ik hoor maar al te vaak dat ze dan naar een asiel/opvang moeten. dat kan ik me gewoon niet voorstellen dat je je hond in zo'n hok laat zitten!! jij lekker op vakantie en de hond opgesloten.

SETEFURII

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:04

ik zou later een honden/katten/pony/paarden vakantie verblijf openen mat supper goed voer en een grooooooote buitentuin

chantycom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:16

mijn hond is ook meegeweest naar zwitserland.
en hij vond het heerlijk

BibiSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 23:02

hey juudje, wij hebben ook altijd de hond mee op vakantie.
Nu bleven we ook altijd wel in nederland maar wij vonden het heerlijk om onze hond mee te hebben.

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 03:47

oja een pension is ook direct verschikkelijk ......

misschien dat je eerst iets beter moet weten wat voor een soort pensions er zijn en dat sommige honden helemaal niet happy zijn om mee te mogen naar een warm land

fijn dat jullie hond mee mag en kan, maar dat wil niet zeggen dat mensen die dat niet doen direct de hond in een hok stoppen en denken jahoee ik heb lekker vakantie...

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:03

Wij nemen de honden ook altijd mee op vakantie (als we gaan ) Ik snap niet dat je plezier kunt hebben op vakantie als je je honden niet bij je hebt. Ik zou me echt de hele dag zorgen maken over die beesten.

Mensen die hun hond niet meenemen op vakantie doen altijd of zo'n hond het super naar zijn zin heeft in een pension, maja hoe kunnen zij dat weten.

Als je een hond hebt moet je trouwens ook niet naar een warm land op vakantie gaan. Je hebt zelf voor de hond gekozen en dan moet je je daar maar aan aanpassen. Dan maar lekker in Nederland vakantie vieren toch

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:26

Uhm ik werk in de vakanties bij een dierenpension voor honden en katten, en ik zeg je; die honden en katten hebben het helemaal niet slecht bij ons. Zij hebben ook een soort 'vakantie', komen veel buiten, worden goed verzorgd (gewassen en geborsteld) en kunnen met hun maatjes spelen.

Dus het ligt er maar net aan waar je je hond naar toe doet; als je je hond in een asiel doet, dan doe je er ook afstand van.

Pas op met je uitspraken.