Meer fotokes volgen en uitleg ook, maar hier hebben jullei dan alvast een ideetje van ons choco-labrador teefje We zoeken trouwens nog een naam met een L
Ze heeft bijna heel de nacht liggen janken, nu is ze braafjes in slaap gevallen [eindelijk ] Ze heeft van de morgend al braaf haar behoeftes buiten gedaan en wat gespeeld, echt zo'n lieverdje Ze is trouwens ongeveer 8 weken oud.
M'n ma wil Luna en m'n pa wil Linux M'n tante dacht aan Lotus.... Nog ideetjes?
Luna + Linux + Lotus = Lunixus?? Of Lunixa.. Lonux.. Luxina..
Ik zou haar Luna noemen. Namen met een x aan het eind zoals Linux vind ik meer voor een reutje. Hetzelfde voor Lotus. Ik vind Luna echt bij haar passen! Wat een koppie zeg!
Ik zou hem geen Luna noemen, ik vind dat wel een mooie naam maar zo onorigineel... Uhm...ik zal meedenken.
Lassie La Tisha Lacey of Laney Ladouce (de zachtaardige) Lancia Lani (hemel) Latoya Layla Ledy Lynn of Lynsey Lizzy Lisa Littya Luka (geluk) Lisana Lissabon Lucy Loulou Lotje Liberty Lois Lane Zit hier iets tussen? Wat een schatje btw! Veel plezier met haar!
Luna vind ik eigenlijk wel passen bij het hondje... Proficiat met jullie nieuwe aanwinst. Ik wist al dat jullie op zoek waren naar een pup, ben dus blij dat jullie een leukerd hebben gevonden. En wat een scheetje zeg ! Geniet er maar van, want ze worden snel groot.... en foto's !!!!!