heejj ,, ik wil graag een makkelijk goedkoop leuk huisdiertje! het is nogal veel eisend.. maar anders mag ik zeker niks van men ouders! weten jullie er toevallig een?? vertel het me!
heb ik gehad ja pas nog *bloos* beetje saai.. ben denk ik te veel eisend ze zijn nu dood.. en hamster mag ik niet :S hok is duur.. whaaaa ben boos op me ouders
Als je ouders geen huisdier willen, zullen ze daar vast een goede reden voor hebben. Het is hun huis, hun beslissen dan ook of er een huisdier komt of niet.
Mocht je het echt heel graag willen kan je bijvoorbeeld denken aan een konijn, deze kan 's winters ook gewoon buiten blijven en zo hebben ze er binnen geen last van
ik heb een goudvis(2 eigenlijk) en een poes, misschien moet ik zeuren om een hele zielige poes uit het asiel :):D
konijn heb ik gehad.. Keesje! (L) ik heb toch echt veel dieren gehad ben er ook helemaal gek op: we hebben 3 ratjes, 1 konijn, héél veel vissen, héél veel wandelende takken, insecten (haha, als kleuter) .. en nu een poes en 2 vissen
^^ haha nee, idd, elk dier heeft een hok nodig, behalve een hond of een kat hond moet je uitlaten en een kat heb je al, dan blijft er niks over. zou geen diertje nemen als ik jou was
Je hebt bij de V&D van die aapjes in de aanbieding, het zijn natuurlijk knuffels maar ze bewegen en maken geluid als een echt aapje! Het is dat ik al 24 ben maar anders had ik er zeker 1 gekocht......
uhm.. als je ouders een hok al te duur vinden moet je al helemaal geen huisdier nemen maarja een parkiet is leuk kan je leren praten enzo en hand tam maken moet je alleen wel oppassen op je kat.
haha,, ik geef het maar op ik hou het bij men lieve Simmie ..en de vissen haha misschien kunnen ze door een hoepeltje wie weet en het is nog te koud voor vliegen ..