Hoe krijg ik mijn moeder nu zo ver voor een ratje? Tips!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prissey

Hoe krijg ik mijn moeder nu zo ver voor een ratje? Tips!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 00:41

Hoihoi..

Ik heb gemiddelt best veel huisdiertjes gehad.
Konijnen, cavia, hamsters, ratjes enz

Ik heb nu 1 hond en 1 vogel. Maar mijn zusje en ik willen echt heel graag 2 ratjes, maar mijn moeder is er dus zwaar op tegen. Ze wil geen dieren meer in huis, en er om zeuren heeft geen nut want dan wordt ze alleen maar kwaad. We hebben gezegt alles zelf te willen betalen enz. Maar haar andwoordt is de heleweek nu al nee. We zijn dus samen beetje wanhopig geworden. Dus dacht ik misschien zijn hier nog wat bokker die wat tips hebben. hahahaha.

Nou ik hoop het heel erg want die ratjes moeten er gewoon komen.

Groetjes prissey

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 00:44

er moet niks. ratten zijn heel lief maar ze stinken wel. misschien vindt je meoder het wel geod om ze in de tuin te hebben, heb je ook geen last van de stank. moet je alleen een hok maken met verwarming erin dus wel even sparen met je zusje

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:39

Zazoo schreef:
er moet niks. ratten zijn heel lief maar ze stinken wel. misschien vindt je meoder het wel geod om ze in de tuin te hebben, heb je ook geen last van de stank. moet je alleen een hok maken met verwarming erin dus wel even sparen met je zusje

Ratten stinken??
Hoe kom je daar nou bij?
Als je het hok goed schoon houd dan stinken ze niet hoor.

Als je moeder nee zegt dan ben ik bang dat je je daar toch bij moet neerleggen hoor.
Als je straks op jezelf woont dan kan je zoveel dieren nemen als jezelf wilt, in de tijd dat je nog bij je moeder woont zou je je toch aan haar regels moeten houden......
(ik klink nu zelf als een moeder... )

Prissey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 12:12

hahaha nou ze heeft niks tegen ratten hoor. Integendeel ze vind ze zelf onwijs lief enz. En ratten stinken echt niet hoor. Als je optijd de bak verschoont.

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 12:21

Heeft je moeder ook nog een reden waarom ze niet wil?

Prissey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 16:40

Ze heeft geen zin om weer dieren in huis te hebben. Vind dat geen rede, want zij hoeft er niet voor te zorgen