Cavia op kamers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LotteAnna

Cavia op kamers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 14:13

Hoi allemaal,

Aangezien ik op kamers woon (15 m2) en ik mijn huisdieren erg mis wil ik misschien een caviaatje aanschaffen.

Maar omdat ik niet over 1 nacht ijs wil gaan.....

wat zijn jullie ervaringen met beesten op kamers (knaagdieren), maken ze een hoop herrie snachts zodat je niet kan slapen?

Gr. Lotte

Mizora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:36

Zelf woon ik nog niet op kamers maar ik heb jaren een cavia op mijn kamer gehad en zelfs tijden 2 en ik heb nooit echt last van het lawaai gehad. Ze oinken af en toe en je hoort ze rondhopsen maar voor de rest niet.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:40

Ik had er 2 op m´n kamer staan. Maar ze moesten eraf, omdat m´n ouders onder mij slapen, en ze hun wakker hielden, ik sliep er gewoon doorheen. Ze dronken wel eens, eentje hoorde je niet, en de ander juist super erg..

LotteAnna

Re: Cavia op kamers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 17:16

Haha, ik moet dus een rustige nemen

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 00:50

Ik heb al mijn cavia's (8) op me kamer staan. Of ik er last van heb?? Zelden! Ik heb dan ook een flat waar ze niet aan de tralies kunnen knagen (zie site). Het is alleen vaak irritant als ze zo hard en lang aan die flesjes zitten te slurpen. Daarom geef ik ze altijd alleen 's avonds hun hardvoer, hooi en groente, zodat ze ff stil zijn en lekker aan het eten zijn als ik in slaap moet vallen. Maar meestal als ik ga slapen (tussen 12 en 1 is dat vaak), dan liggen hun ook te maffen.

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:25

ik heb 2 cavia's op me kamer
maar je hoort ze wel piepen en door het hok rennen enzo
maar ik heb er geen last van hoor