Ik lees hier veel op bokt over fretten en dan vooral dat ze zo verschrikkelijk zouden stinken, bijten, de boel slopen en ga zo maar door.
Ik ben in het bezit van 2 fretjes en geen van deze dingen herken ik bij hun. Er is wel een lichaamsgeur, maar hé, hoe ruiken honden, die ruik je net zo goed. Een natte hond kan heel wat meer stinken dan een fret. Bijten doen mijn fretten zelden (1 zelfs nooit en bij de andere is dat alleen tijdens het spelen en dat noem ik ook nog niet eens bijten). De boel slopen doen ze ook helemaal niet en ik kan zo nog wel even doorgaan.
Langs deze weg zou ik door willen geven dat iedereen die wat meer over fretten wilt weten, altijd welkom is. Je mag bij mij langskomen in Maarheeze en dan kun je zelf zien wat voor leuke en vooral lieve beestjes dit zijn. Als je twijfelf over de aanschaf ben je ook welkom en dan kan ik je een hoop informatie geven en indien gewenst en vooraf doorgegeven, ligt er informatiepakket voor je klaar.
Ik hoop dat alle problemen op zo`n manier als deze een beetje uit de wereld geholpen kunnen worden, want er zijn veel te veel mensen met een vooroordeel over deze beestjes.
Ze zijn namelijk zo ontzettend leuk.....
Groetjes
Sandra
Laatst bijgewerkt door Silence op 10-04-06 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt