Zielige hamster

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_June

Zielige hamster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 18:14

Ik heb in september een hamstertje gekregen, maar heb er eigenlijk
helemaal geen tijd voor! Het is een mooie syr (geb. begin aug '05) halflanghaar wildkleur. Vind het zielig dat er niks mee gedaan word , dus als iemand interesse heeft? Je krijgt em gratis, eventueel met kooi!
Ik wil em zelfs komen brengen!

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:00

Heb je hem gekregen of zelf gekocht?
Vind het dan een beetje raar eigenlijk.. Zoiets had je ook wel zelf eerder kunnen bedenken..

Maar ik heb al een hamster, mag er niet nog eentje

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:17

ik wil echt supergraag een hamster, loop er al een hele tijd over te zeuren maar ik mag niet:( Mijn moeder vind het vies, volgens haar stinkt het want ze heeft vroeger een cavia gehad (kan je een nog slechter argument bedenken:S) Maargoed, ik denk dat ik er gewoon zelf 1 koop, als ze het er niet mee eens is heeft ze pech. En omdat ik het dan helemaal zelf moet doen is den bosch een beetje te ver voor op de fiets heh;) sorry

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:32

Ik wil wel een berichtje voor je plaatsen op het hamsterforum want deze hamster verdient uiteraard een baasje die alle tijd voor hem heeft.

_June

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 20:26

Wuis schreef:
Ik wil wel een berichtje voor je plaatsen op het hamsterforum want deze hamster verdient uiteraard een baasje die alle tijd voor hem heeft.

Als je dat zou willen doen, graag

_June

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 08:36

Mikkiej schreef:
Heb je hem gekregen of zelf gekocht?
Vind het dan een beetje raar eigenlijk.. Zoiets had je ook wel zelf eerder kunnen bedenken..

Maar ik heb al een hamster, mag er niet nog eentje

Ik heb em gekregen.. en had er toen genoeg tijd voor. Maar heb nu ander werk, mijn studie, mijn paard, een vriend. Haast niet te doen dus..

_June

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 08:37

Afbeelding dit is em

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:55

Ik zal het er even op zetten. Och wat een liefje.

Is het trouwens een mannetje of een vrouwtje?

_June

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 17:55

Volgens mij een vrouwtje!

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:56

Met hamster hoef je toch in principe niets te doen? Het zijn niet van die knuffeldieren...

honolulu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:01

Welshcobfan schreef:
Met hamster hoef je toch in principe niets te doen? Het zijn niet van die knuffeldieren...

Hamsters hebben ook aandacht nodig
Ik haal mijn hamster 2/3 per dag (ongeveer 5.min) uit de kooi (misschien is dat ook wel niet zo goed) maar ik vind dat ie dat wel nodig heeft

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:05

en of ze kunnen knuffelen....
En lekker rennen op de bank, stukje afbakenen op de grond, in de tuin lopen ( als je er bij bent ).... vinden ze geweldig.

wel aandacht nodig dus.

sanderlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:14

ahhh wat een poepi:P:) ik mag jammer genoeg geen hamster :S mijn mam vind ze eng...:S:S:S

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:22

Mijn hamster wou juist geen aandacht die viel me aan hahaha. succes met het vinden van een nieuw baasje

visitor1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:27

dan was jou hamster niet tam denk ik... maar goed ik denk dat die beestjes het beste af zijn met soortgenoten, dan hebben ze die aandacht van mensen ook niet echt nodig denk ik...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:15

bittermoon schreef:
dan was jou hamster niet tam denk ik... maar goed ik denk dat die beestjes het beste af zijn met soortgenoten, dan hebben ze die aandacht van mensen ook niet echt nodig denk ik...

Het allerergste wat je een syrische hamster aan kan doen is hem met soortgenoten samen zetten. Syren zijn hartstikke solitair en dulden dus geen andere hamsters bij ze in de kooi. Ze zullen dan net zo lang vechten totdat een van beide hamsters doodgaat.

Lena01

Re: Zielige hamster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 23:57

Ik denk er even over na. Ik kan haar alleen niet afhalen, en ik woon helemaal in veenendaal. Ik denk er even over na. Heb je al een advertentie gezet op www.dehamster.nl en dan naar het forum? Daar zullen ook wel mensen zijn die haar wel willen hebben. Ik zelf heb er 2...

EmDee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 00:58

Wuis schreef:
bittermoon schreef:

Het allerergste wat je een syrische hamster aan kan doen is hem met soortgenoten samen zetten. Syren zijn hartstikke solitair en dulden dus geen andere hamsters bij ze in de kooi. Ze zullen dan net zo lang vechten totdat een van beide hamsters doodgaat.

Helemaal correct, hamsters staan elkaar naar het leven! Hetl lukt nog een poosje als ze altijd bij elkaar gezeten hebben, totdat de hormonen op gaan spelen. Maar zelfs als ze samen zijn opgegroeid moet je er niet eentje bij vandaan halen om ff lekker te knuffelen en na een half uurtje weer terug zetten bij de rest, grote kans dat je dan later alleen nog een hamsterjasje in de kooi ziet liggen. Het zijn echt solitair levende dieren!

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:03

Ik zal overleggen met mijn moeder. Ik woon nl. niet ver van je weg. En als mam dit hoort, wil ze misschien wel.

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 13:28

Wij hadden eerst ook een hamster.
Die beet me zo vaak.
Later ben ik er gewoon bang voor geworden..
Hamsters zijn idd niet van nature zulke knuffeldieren.
Het liefste willen ze alleen maar slapen, de luiaards

Sirius_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:04

Ik ad een superlief hamstertje, geruild voor twee cavias die we zelf adden gefokt. Speelde ik ook veel mee, maar die gaf zichzelf beweging Savonds kroop ze uit de kooi, en als we smorgens gingen voeren kwam ze weer terug

Annemarie89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:50

Gurly14 schreef:
Wij hadden eerst ook een hamster.
Die beet me zo vaak.
Later ben ik er gewoon bang voor geworden..
Hamsters zijn idd niet van nature zulke knuffeldieren.
Het liefste willen ze alleen maar slapen, de luiaards

Nachtdieren, daarom slapen ze idd overdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:31

linchen schreef:
Ik denk er even over na. Ik kan haar alleen niet afhalen, en ik woon helemaal in veenendaal. Ik denk er even over na. Heb je al een advertentie gezet op www.dehamster.nl en dan naar het forum? Daar zullen ook wel mensen zijn die haar wel willen hebben. Ik zelf heb er 2...

Ik heb voor haar een advertentie gezet op dehamster.nl , want ik vind dat dit beestje een baasje verdient die wél om hem geeft. Er was een reactie gekomen en ik heb haar het e-mail adres van dat meisje gegeven maar heb van de TS nog niks weer gehoord?

krummel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:12

Frummel = bijna Krummel wel een lieve hamster. En natuurlijk hebben ook hamsters aandacht nodig!

_June

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 16:39

[/quote]
Ik heb voor haar een advertentie gezet op dehamster.nl , want ik vind dat dit beestje een baasje verdient die wél om hem geeft. Verward[/quote]

Beetje laat maar wat een *** opmerking, ik gaf juist wel om em.
Zocht een beter huisje voor em omdat ik het beste met em voor had...

Sorry moest het even kwijt!