helemaal geen tijd voor! Het is een mooie syr (geb. begin aug '05) halflanghaar wildkleur. Vind het zielig dat er niks mee gedaan word

Ik wil em zelfs komen brengen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Ik wil wel een berichtje voor je plaatsen op het hamsterforum want deze hamster verdient uiteraard een baasje die alle tijd voor hem heeft.
Mikkiej schreef:Heb je hem gekregen of zelf gekocht?
Vind het dan een beetje raar eigenlijk.. Zoiets had je ook wel zelf eerder kunnen bedenken..
Maar ik heb al een hamster, mag er niet nog eentje
Welshcobfan schreef:Met hamster hoef je toch in principe niets te doen? Het zijn niet van die knuffeldieren...
bittermoon schreef:dan was jou hamster niet tam denk ik... maar goed ik denk dat die beestjes het beste af zijn met soortgenoten, dan hebben ze die aandacht van mensen ook niet echt nodig denk ik...
Wuis schreef:bittermoon schreef:dan was jou hamster niet tam denk ik... maar goed ik denk dat die beestjes het beste af zijn met soortgenoten, dan hebben ze die aandacht van mensen ook niet echt nodig denk ik...
Het allerergste wat je een syrische hamster aan kan doen is hem met soortgenoten samen zetten. Syren zijn hartstikke solitair en dulden dus geen andere hamsters bij ze in de kooi. Ze zullen dan net zo lang vechten totdat een van beide hamsters doodgaat.
Gurly14 schreef:Wij hadden eerst ook een hamster.
Die beet me zo vaak.
Later ben ik er gewoon bang voor geworden..
Hamsters zijn idd niet van nature zulke knuffeldieren.
Het liefste willen ze alleen maar slapen, de luiaards
linchen schreef:Ik denk er even over na. Ik kan haar alleen niet afhalen, en ik woon helemaal in veenendaal. Ik denk er even over na. Heb je al een advertentie gezet op www.dehamster.nl en dan naar het forum? Daar zullen ook wel mensen zijn die haar wel willen hebben. Ik zelf heb er 2...