Cavia gedumpt in m'n konijnenhok!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cavia gedumpt in m'n konijnenhok!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 23:24

Het moet niet gekker worden, ik kom net thuis zit er een cavia bij m'n konijnen in hun hok! T beesje ziet er prima uit, leuk dier.. wie wil dat nou zomaar wil dumpen

Morgen ga ik opzoek naar z'n baasje, als er niemand reageerd mag ie blijven t arme dier..

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 23:27

Als iemand hem dumpt weet ik niet of ik op zoek zou gaan naar zn baasje. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand anders (niet de eigenaar) hem uit zn hok heeft gehaald en bij jullie heeft neergezet. Maar vindt het triest als mensen hun dieren dit aandoen!!!!

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 00:39

Hier kan ik nou zo kwaad om worden he ! Neem dan geen dier!!
En als je er dan zo graag vanaf wilt, doe het dan op een burgelijke manier!

Fijn om te horen dat je je over het beestje wilt ontfermen als de eigenaar niet verschijnt!

lieniminnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 00:41

nou het is wel zo neem dan geen dier, maar gelukkig iessiej niet op straat gedumpt!
Misschien vond iemand het zielig dat hij alleen in z'n hok zat ofzo??

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 00:44

kunnen mensen dan zomaar bij jouw konijnenhok? denk niet dat t baasje m terug wil of dat iemand anders hem erin heeft gezet.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:00

Tja onze tuin is nog voorzien van een erg oude schutting zonder slot.. over een maand of 2 (als we genoeg gespaart hebben) gaan we de tuin opknappen en komt er een nieuwe schutting, maar die was er nu nog niet dus kunnen mensen inderdaad de tuin in.. maarja dat verwacht je toch niet! Ik zou niet zomaar iemand anders z'n tuin in gaan in elk geval!

Ik denk dat hij gewoon door z'n baasje gedumpt is, maar ik ga toch even rond kijken en vragen voor het geval hij gestolen is.

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:19

Misschien is hij ontsnapt en heeft iemand hem gevonden en bij jullie in het ho gestopt. (lijkt me sterk maar het kan...)
Verder gebeurt het veel, alleen niet vaak in deze periode van het jaar. Meer net voor de vakantie.
Zo heb ik ook een cavia en een konijn zitten. Deze zijn (een jaar na elkaar) ook gedumt en over het hek gezet. Allebei erg lief en ik snap het ook niet waarom mensen dit doen.

Anoniem

Re: Cavia gedumpt in m'n konijnenhok!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:26

Ik heb hem net even goed bekeken, t is een jong mannetje.. Ik denk dat hij pas een paar maanden oud is (3 a 4). Hij is echt erg leuk, mijn 2 lesbische konijnen zijn dan ook dol gelukkig met "hun" kind.. Ze likken z'n kopje schoon, knuffelen met hem en ze hebben zelfs een lekker warm nestje gemaakt voor hem

Biepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:28

Nou lekker houden dus!Wat een idee van mensen...

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:29

Vreselijk Hoe kunnen mensen dit doen.
Haha, grappig die 2 konijnen met cavia

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:31