friesjeessss schreef:ik heb haar niet gekocht, mn moeder maar ja.. het is een lieve hond.. we zitten in een rustige omgeving.. waarom dan niet proberen?
en als wij haar niet aanschaffen doet iemand anders het wel..
en als je dan thuis bent, ga je erover nadenken hoe je dat wilt doen..
mn moeder had het aan de dierenarts gevraagd en die zei, dat ze onderzocht werden en een verklaring van een dierenarts moesten hebben, ze zei van ons horen ze toch dat het een lieve hond is..
ik weet niet waarom jij problemen hebt met zulke honden maar het zijn echt schatten, helemaal niet agressief ofzo.. ik vind t dan ook belachelijk dat ze afgemaakt worden.. maarja dat is mijn mening..
Je dierenarts moet nodig herscholing hebben want een verklaring van de dierenarts zal je niet helpen. Het gaat hier om een Wet en die Wet zegt dat alleen een FCI stamboom van de Raad van Beheer een geldig bewijs is.
En als je mij niet gelooft dan zoek zelf die wet maar op en laat hem dan gelijk maar aan je dierenarts zien.
Hoe je erbij komt dat ik problemen heb met zulk soort honden is me helemaal een raadsel?
Ik heb problemen met mensen die willens en wetens dit soort honden blijven aanschaffen omdat die er voor zorgen dat er mensen blijven die ze fokken. Al deze honden lopen de kans om in beslag genomen te worden en afgemaakt te worden.
Lekker makkelijk om dan te zeggen als ik de hond niet koopt doet een ander dat wel. Als iedereen dit blijft zeggen dan stopt het in ieder geval nooit en blijven er honden zinloos afgemaakt worden.