pff.. nu een ziek baby geitje, wie kan helpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

pff.. nu een ziek baby geitje, wie kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 12:24

Haar tweelingzusje is harstikke gezond en ziet dr goed uit, deze echter staat met een kromme rug, staart hangt, oortjes hangen, hoofdje hangt naar beneden en als het even kan hangt ie ook wat naar achter.
Ze wil niet drinken..
Mama geit had al een heel vol uier voor ze geboren werden en toen ze geboren waren hing het uier haast op de grond en er zaten zelfs scheuren in de huid. Wij moeten dus het uier omhoog houden anders kunnen ze er niet goed bij.

Ik kan er niks aan doen maar ik vind het zo zielig en dat kan ik niet aanzien en ik heb helemaaaaaal geen verstand van geiten.. Anders kan ik vanacht niet slapen als ik niet wat geprobeert heb eraan te doen, ze willen er geen VA bij halen.

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:27

Helaas zijn dit soort gevallen ongelukjes van moeder natuur. Wij zullen ze ook ongewijfeld weer krijgen. Er valt verder vrij weinig aan te doen. Je kan proberen moeders te melken en met een flesje de melk te geven. Maar ik geef het vrij weinig kans

Toess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 12:30

Oke.. we hebben moeders al gemelkt omdat er zoveel druk op staat, dit zal nu wel koud zijn geworden, hoe mag je dit weer een beeje warm maken? In een flesje en het flesje in heet wter leggen tot het op temp is?
Bedankt voor je antwoord, dan kan ik me vast gaan voorbereiden...

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:31