Ervaring met Shin/ace spaanse honden in nood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

freaky

Ervaring met Shin/ace spaanse honden in nood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 13:32

Hai,

Wij hebben gereageerd op een advertentie van deze stichting. Ik was benieuwd of er ook bokkers zijn met een hond van deze stichting. En of jullie kunnen vertellen hoe het bij jullie is gegaan.

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:06

Hoi!

Ik heb ook gereageerd op een advertentie van deze stichting. Maar heb nog geen reactie gekregen. Jullie wel?

Ik wil graag wat meer informatie over de procedure van de adoptie. Die honden laten zij overvliegen? Zo heb ik het begrepen. Heb dus eigenlijk twee dingen gedaan: gereageerd op een advertentie en info gevraagd

Zou jij me anders ook wat informatie kunnen geven? Voor zover je die hebt?

Dankje!

PS volgens mij zijn er wel bokkers met zo'n hond... weet alleen niet wie!

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 20:34

Ik zag op bokt dat Desiree een hond heeft uit Spanje. Ik heb ook gereageerd op een advertentie en wat verteld over onze leefsituatie. Ik heb een mailtje terug gehad dat mijn mail wordt doorgestuurd naar degene die de adopties regelt. Verder heb ik nog niks gehoord. Op welke hond heb jij gereageerd? Wat zitten er veel leuke (en zielige) honden tussen he!

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 12:49

Ik heb op Fellow gereageerd. Maar het kan zijn dat ik nu twee stichtingen door elkaar haal hoor ... Ik vind het in ieder geval vreemd dat ik dus nog helemaal niks heb gehoord!! Heb immers zondag de mail er al uit gedaan... Naja, we wachten het nog even af

En ik vind er inderdaad veel leuke en vooral ook zielige tussenzitten!

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:06

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 17:41

dan hebben we het over dezelfde. Het hondje waar ik op heb gereageerd heb is al besproken door een familie in Spanje. Nu heb ik nog op twee andere honden gereageerd. Doortje en katrien. (leuke namen he) Ik kreeg vandaag 2 x een mailtje van Henriet terug. Heb daarna vragen gesteld over de twee andere honden maar niks meer terug gehad. Wat raar dat jij nog niks heb gehoord. Anders stuur je toch gewoon nog een mailtje. Wat een schatje!

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:29

Ik heb nu gelukkig wel een mail ontvangen

Ze vertelden erbij dat het dus echt een hond is met een afschuwelijk verleden, en daarom dus echt schuw is en veel liefde en geduld nodig heeft!

Nu vind ik dat helemaal niet erg. Het enige is dat hij ook op marktplaats staat, en daar staat bij dat het dringend is. Dus enigzins met spoed dat ie een thuis nodig heeft.

Dan lopen we tegen een probleem aan: ik zit tot begin juni in Denemarken, en eerder kunnen er dus geen mensen bij ons thuis langskomen en de hond al helemaal niet!

Dus heb ik maar geschreven dat als er andere mensen zijn die em graag willen adopteren en em eerder een plek kunnen geven dan ik hem kan, dat ik liever heb dat hij daarheen gaat dan op mij te moeten wachten ofzo... Dat vind ik dus echt zielig!

Dus ja... nu even een reactie afwachten

Heb jij ondertussen al een mail gehad?

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 16:41

Wat een lastige situatie. Misschien zit hij er nog als je weer terug bent! ik heb alweer een paar mailtjes gehad. Ik word gebeld voor een afspraak voor een huisbezoek. Alleen nu is Katrien ineens van de site af. Ze zou in Spanje gaan informeren in Spanje waarom dat is. Straks is die arme hond overleden. Laat het me weten als je weer een nieuw mailtje hebt. Best spannend allemaal!