de titel zegt t al, ik ga vanavond mn kat (bibi) in laten slapen

gisteravond kon ze ineens niet goed meer lopen. zat helemaal in elkaar gedoken en kroop als het ware.
me moeder de dierenarts gebeld en met mij achterop de fiets,met de kat, dr heen gereden.
de dierenarts heeft even naar dr gekeken en zag dat de achterkant verlamd is geraakt, waarschijnlijk heeft ze een kleine hersenbloeding gehad. hij heeft haar spierversterker gegeven en speciaal voor voor haar nieren (ze heeft ook last van dr nieren, dus me moeder en ik dachten dat t door dr nieren zou komen) hij zei dat ze geen pijn en last heeft van der achterpoten, alleen t is vervelend voor dr dat ze niet kan lopen.
wij weer met dr naar huis gegaan. t eerste uur dachten we dat het beter ging, maar dat was niet waar, want daarna zat ze ineens weer zo in elkaar gedoken en kon niet lopen.
we hebben er toen maar eten gegeven. zij gelijk als een gek eten, ze had echt honger. liep er even bij weg, toen ging t weer fout. hoorde t bakje omvallen en ben dr heen gegaan. daar lag ze dan, met dr achterpoten heel raar en dr voorpoten ook heel raar en keek me aan van "wat gebeurt er met me??? ik kan niet meer lopen!!" heb er toen maar opgetild en in de kamer op t kleed gelegd.
ze heeft de hele avond daar gelegen.
toen ik in bed lag, hoorde ik me moeder onder aan de trap bibi in de kattenbak proberen te zetten. hoorde me moeder zeggen van oowjee nee he!! dus ik gelijk naar beneden sprinten om te kijken: bibi kon helemaal niet meer zitten ook, alleen liggen, ze was zo omgevallen in de kattenbak.
ik uiteindelijk weer naar boven gegaan om te gaan slapen. is beetje gelukt, met t idee dat we dr vndaag (gisteravond zouden we t misschien doen) in gaan laten slapen.
vanochtend heeft me moeder dr op een kleed gelegd met eten en drinken op bordjes. bibi wil alleen helemaal niet meer eten. ze is te zwak om op te staan, ookal WIL ze t zo graag! ze probeert t steeds weer, maar t lukt niet! dr achterpoten werken niet mee.
we willen dr niet laten lijden, dus we laten dr vanavond inslapen.
ze heeft 24 mooie jaren gehad (jaa, lang hee

ik kan zo gauw geen foto's vinden van dr. staan allemaal nog op de camera zelf. ik zet ze vanavond dr wel op... bibi is een zwarte kruising abezijn x pers...
dit moest ik even kwijt...
Laura