de boeren hier zijn nogal gesteld op hun land hier, mijn tinker staat ook bij een boer die wel makkelijk is qua paarden maar er mag niet meer dan 1 draadje om het land (en daar blijven mijn geitjes niet achter).
en puber tijd ik weet van het bokje dat hij 4 of 5 jaar is en de dame moet minstens 2 jaar ouder zijn (ik heb geen idee hoe oud die beesten worden ).
en dat ze gedekt moet worden kan mischien een oplossing zijn daar had ik ook al aan gedacht maar ik weet ook niet wanneer dek seizoen is van ze.
en idefix (het bokje) mekkert alleen mee als hij me daad werkelijk ziet en niet alsof hij dood gaat, hij stop ook als hij geen aandacht krijgd alexis (de geit) gaat vrolijk nog een uur door.
en speeltjes heb ik ook al aan gedacht we hebben 4 boxers daar rennen ze af en toe mee door de tuin (ze hebben een identiteids probleem) maar ballen intresseert ze niet.
boomstam word hem niet dan hebben ze helemaal geen gras meer en dat is ook niet de bedoeling mischien in het nieuwe verblijf (dat duurt nog minstens 4 maand)
maar ze krijgen vaak grote takken (snoei afval) zodat ze de blaatje en de bast enzo er af kunnen knagen daar zijn ze dan een half uurtje mee bezig tot ze er zat van zijn en dan nog vaak met volle mond mekkeren
.
dus het is zeker een vervelend verhaal