Heb gisteren een nieuw hondje gekocht... ben helemaal verliefd het is een jack russeltje en echt een knuffeltje!!! Mijn vriend wist van niks haha dus was voor hem een hele verassing toen hij thuis kwam maar ook hij vind hem erg lief!!
lief he
Laatst bijgewerkt door verona20 op 01-04-06 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Ziet er schattig uit. Gelukkig maar dat je vriend 'm ook leuk vindt, want je neemt natuurlijk wel een risico door zonder overleg een hondje te kopen. Waar heb je 'm gekocht?
Leuk zeg! Denk je dat je het allemaal aankunt met je zwangerschap enzo?
Als ik de fokker van jouw hondje was geweest had ik hem/haar (?) toch niet meegegeven zonder eerst jouw vriend ook gezien te hebben. Ik wil altijd graag weten waar mijn pupjes terecht komen!
hoi iedereen, Nou ben redelijk jong en was met mijn moeder dus denk dat de fokkers hebben gedacht dat hij bij mij en mijn ouders zou tercht komen!!
Mijn vriend is er heel erg blij mee en zijn zoontje ook ze zijn het hele weekend met de hond bezig geweest!!! Het is echt een schatje ze is pas 7 weken dus eigenlijk te vroeg uit het nest maar moeder stootte ze af!!
Ze heet Shai-la lekker moeilijk haha!!!
Ik kan het allemaal ook aan wegens mijn zwangerschap ben pas 4 maanden dus tegen de tijd dat het echt wat zwaarder word is ze hopelijk al een beetje bij gestuurd Ze is al redelijk schoon en geeft zelf aan dat ze moet plassen ofzo!! Heel inteligent
Ja ik weet het nu wel van dat risico maar ik ken mijn vriend en wist 100% zeker dat hij er achter zou staan!!! Hij is er dan ook heel erg blij mee en is gek van ons nieuwe hondje!!! Dus aub geen opmerkingen meer over het risico enzo....