Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
abeltje_xx schreef:haar tumor hangt onder haar oksel en dus los, maar ik laat haar niet meer opereren, niet omdat ik haar geen kans op genezing gun maar omdat de kans dat ze daar nog beter uitkomt bijna nul is.
ik weet het ook nog niet van het inslapen, ik wil voor haar zorgen en haar helpen, maar het is moeilijk te beslissen over het leven van een vriendin, ik hou van haar
Elsemieke schreef:Persoonlijk zal ik zeggen; het is maar een rat. Maar ik begrijp wel dat jij om zó'n diertje geeft. Ik zie als enige optie de DA opzoeken, succes!
Elsemieke schreef:Persoonlijk zal ik zeggen; het is maar een rat. Maar ik begrijp wel dat jij om zó'n diertje geeft. Ik zie als enige optie de DA opzoeken, succes!
Citaat:Hangt de tumor vast of los? Als hij los hangt is er kans dat hij goedaardig is. Toch zo snel mogelijk naar de DA! Niet zo direct vanwege de tumor (daar kan je toch niet zo veel aan doen, operen is nogal risicovol voor een rat die ouder dan 3 is) maar voor het bloed... veel kans dat het een baarmoederontsteking of iets dergelijks is. Dit kan misschien gewoon met medicatie op te lossen zijn maar zeker niet vanzelf. En je ratje gaat zeker dan geen natuurlijke dood hebben maar eerder een pijnlijke...
Veel succes!