Hondje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

Hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 23:22

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

^elke foto kan de laatste zijn, ze is ziek, dus vandaar vandaag lekker in het zonnetje plaatjes geschoten. Ze kijkt zo waterig uit haar ogen, omdat ze medicijnen krijgt tegen epilepsie, waardoor ze aan het begin van het dag erg duf is.

Afbeelding

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 23:44

Foto 3 is erg gaaf.
Leuke hond.. Jammer dat zo ziek is.
Sterkte.

Arrabel

Re: Hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:58

He wat rottig.
Ik krijg meteen een rot gevoel als ik naar die foto's kijk, ze is echt een prachtige hond.
Is ze ziek door de epilepsie of is het iets anders?

Heel veel sterkte in ieder geval en geniet nog maar even zoveel mogelijk van haar.

_Mel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:02

Wat een mooie gave hond zeg! Hopelijk komt ze er nog bovenop! Heel veel sterkte.

paardkoetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:26

ooh wat een coole hond!!!

Krissis

Re: Hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 18:41

Arrabel schreef:
He wat rottig.
Ik krijg meteen een rot gevoel als ik naar die foto's kijk, ze is echt een prachtige hond.
Is ze ziek door de epilepsie of is het iets anders?

Heel veel sterkte in ieder geval en geniet nog maar even zoveel mogelijk van haar.

Ze is duf door de medicijnen die ze krijgt tegen haar epilepsie, dus gelukkig is ze (naast de epilepsie) niet ziek, maar de medicijnen, ik vind het toch niet alles..

Vandaag rent ze weer als een pup door de tuin en kijkt weer fris, dat is zo moeilijk om het besluit te maken of we haar laten inslapen (omdat ze zo'n goede momenten heeft) of niet (door haar medicijnen is ze soms zo duf, dat ze je aankijkt met waterige bruine ogen en lijkt te zeggen: ''baas, ik snap er geen bal van''.)

Daarnaast heeft ze geen pijn, dus de keuze is heeeeel moeilijk. Natuurlijk genieten we van elk moment dat we nog hebben

Casca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:50

heel veel sterkte en plezier nog met haar in de tijd dat ze nog bij jullie is! Echt een mooie hond!