deze Jack Russel genaamd Jopie, zoekt ook nog een goed tehuis ! hij is 4 mnd !
en dan nog een paar katten:
deze kater kwam binnen met een halve staart !
Voor details zie www.dierenasiels.com (Belgie, Essen, Canina)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mist schreef:Mensen vonden het leuk om een nestje te fokken. Ze hadden er iemand voor gevonden, die achteraf "geen tijd" meer hadden en die hebben hem teruggebracht naar die mensen. De "fokkers" hebben hem toen naar het asiel gebracht- want een pup van 4 mnd is niet meer zo schattig als wanneer z 10 weken zijnen natuurlijk redelijk onverkoopbaar !
kippiej schreef:agos!! die jack russel is lieff! mijn ouders willen best een jack russel erbij maarja t is een beetje te ver.. helemaal in belgie. jammer
wel sneu dat die mensen zomaar hun konijnen hebben weg gedaan
KellyenXena schreef:Wat vreselijk jammer dat mijn vader me vermoord als ik met nog een dier thuis zou komen..Ikzelf ben inmiddels om, heb een geweldige bordeauxdog van Canina. Mijn dieren komen voortaan enkel en alleen uit een asiel (paarden daargelaten). Dachten maar meer mensen hier zo over.
Mist schreef:kippiej schreef:agos!! die jack russel is lieff! mijn ouders willen best een jack russel erbij maarja t is een beetje te ver.. helemaal in belgie. jammer
wel sneu dat die mensen zomaar hun konijnen hebben weg gedaan
Het is maar 5 minuutjes van Roosendaal af hoor ! (klinkt weer heel anders dan "verre" Belgie)
Ik zal proberen dit weekend wat foto's van de honden te maken (als een dag toch 36uur zou duren, wat zou ik dan veel gedaan krijgen)
Mist schreef:
Paarden zijn er ook hoor Kell (zoals je weet ! en ezeltjes) deze had je al gezien he ? en 4 jarig ruintje van ongeveer 80cm hoog ? ook om te plaatsen
http://im1.shutterfly.com/procserv/47b6 ... lm2A[/img]
*edit ; hij heet Twister !